Skip to content

הרצוג: "אני אומר לא לזחילה לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו"

יו"ר האופוזיציה, יצחק (בוז'י) הרצוג, שם הערב קץ לספקולציות והכריז כי המחנה הציוני לא יצטרף לממשלה. "את הממשלה הכושלת שאחראית ליוקר המחייה, ליוקר הדיור, לכישלון בהשגת מתווה גז הגון לאזרחי ישראל, להפקרות מבזה בעניין תנאי העסקת בני אדם בעבדות קבלן - צריך להחליף. את בנימין נתניהו צריך להחליף. צריך לשלוח אותו הביתה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, שם הערב סוף לספקולציות, לפחות עד לאחר אישור התקציב, בדבר הצטרפות המחנה הציוני לממשלה. "אני אומר לא לזחילה לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו", אמר הרצוג. "את הממשלה הזו צריך להחליף היום. לא לתת לה חבל הצלה ולא יד צריך להחליף אותה היום, מחר, בהקדם האפשרי".

"את בנימין נתניהו צריך להחליף. צריך לשלוח אותו הביתה". (צילום ארכיון: דן בר דוב)
"את בנימין נתניהו צריך להחליף. צריך לשלוח אותו הביתה". (צילום ארכיון: דן בר דוב)

הרצוג, שנאם בוועידת מפלגת העבודה, אמר בנאומו "אני שב ואומר וחוזר ואומר שוב ושוב ושוב, ואם יש מישהו שהיה עסוק בזמן שאמרתי זאת בפעם הקודמת, או שמקשיב לפרשנים שנותנים בי סימנים וכל פעם טועים בי מחדש, או מי שהעדיף לא להקשיב, אני חוזר על כך שוב: את הממשלה הכושלת שאחראית ליוקר המחייה, ליוקר הדיור, לכישלון בהשגת מתווה גז הגון לאזרחי ישראל, להפקרות מבזה בעניין תנאי העסקת בני אדם בעבדות קבלן – צריך להחליף. את בנימין נתניהו צריך להחליף. צריך לשלוח אותו הביתה".

הרצוג הזכיר בנאומו גם את ההסכם עם איראן ומתח ביקורת על מדיניות החוץ של נתניהו. הוא  האשים את נתניהו בהרס היחסים עם ארצות הברית והטיל עליו את האחריות להסכם הגרעין. "אני אומר לא לחיזוק ממלכת הטרור האיראנית", אמר הרצוג. "לא לשלטון נתניהו הכושל שנכשל למנוע את ההסכם הרע הזה. כן לשיקום היחסים עם ארצות הברית שביבי הרס; לא לשיסוי והסתה של ראש ממשלה המסכסך חלקים בציבור הישראלי. לא לזחילה לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו. כן להורדת יוקר המחיה. כן למלחמה בעוני. כן לחלוקה צודקת ושוויונית יותר של העושר בין חלקי האוכלוסייה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן