שתף קטע נבחר

דיווחים: סוכמה העברת בנטקה לליברפול

הקבוצה של ברנדן רודג'רס תשלם לאסטון וילה 32.5 מיליון ליש"ט תמורת החלוץ הבלגי, שיעבור ביום שני בדיקות רפואיות. וגם: מה "ההחתמה המפתיעה" של יונייטד?

הסתיים המירוץ להחתמת כריסטיאן בנטקה. אם להאמין לדיווחים שיוצאים היום (א') מהאי הבריטי, מי שתצרף את החלוץ הבלגי היא ליברפול, שתשלם לאסטון וילה 32.5 מיליון ליש"ט.

 

בנטקה היה מחוזר גם על ידי מנצ'סטר יונייטד, אולם בסופו של דבר היריבה המושבעת היא זו שזכתה בשירותיו. התקשורת הבריטית מדווחת כי כבר מחר יעבור החלוץ בדיקות רפואיות באנפילד ולאחר מכן יוצג באופן רשמי בקבוצה של ברנדן רודג'רס.

 

לא מרוצה במדריד. גארת' בייל (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
לא מרוצה במדריד. גארת' בייל(צילום: gettyimages)

 

יונייטד ממשיכה להיות פעילה בשוק ההעברות

האם מנצ'סטר יונייטד תדהים את עולם הכדורגל ותחתים את גארת' בייל? המנג'ר לואי ואן חאל רמז שהשחקן היקר בעולם עשוי לעזוב את ריאל מדריד וללבוש את מדי השדים האדומים.

 

ב"סאנדיי פיפל" נכתב שהוולשי מהווה מטרת רכש עבור מנצ'סטר יונייטד ומועמד להצטרף אליה בעקבות הדיווחים על חוסר שביעות רצונו מהנעשה בבירת ספרד. כזכור, בייל ספג ביקורות קשות בתקשורת הספרדית במהלך העונה האחרונה, נאלץ להתמודד עם שריקות בוז מהאוהדים ב"ברנבאו" והתקשה ללמוד ספרדית.

 

עובד על חיזוק. ואן חאל (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
עובד על חיזוק. ואן חאל(צילום: gettyimages)

 

על פי הדיווח, יונייטד מוכנה לשלם סכום שיא של 95 מיליון ליש"ט (136 מיליון יורו) תמורת הכוכב שנרכש לפני שנתיים מטוטנהאם תמורת 122 מיליון יורו. ואל חאל אמר שקבוצתו עשויה לבצע "החתמה מפתיעה" והגביר עוד יותר את הספקולציות.  

 

יונייטד מנסה גם לחזק את ההגנה שלה ולצרף את בלם נבחרת ארגנטינה, ניקולס אוטמנדי (27) מולנסיה. ב"טיימס" דווח שאנחל די מריה ביקש לעזוב את השדים האדומים מאחר שאשתו לא התאקלמה באנגליה. לאחרונה דווח שהוא מועמד לעבור לפריז סן ז'רמן ומאמנה לורן בלאן אישר שקבוצתו תגיש הצעה עבור הארגנטינאי. סכום ההעברה צפוי להיות בין 45 ל-60 מיליון ליש"ט.

 

 

אשתו לא התאקלמה באנגליה. די מריה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אשתו לא התאקלמה באנגליה. די מריה(צילום: רויטרס)

  

ארסנל מנסה להחתים את אדין דזקו, חלוצה של מנצ'סטר סיטי, אשר הודיעה על צירופו של פטריק רוברטס, שחקן הכנף של פולהאם. גם פורטו מעוניינת בבוסני.

 

אוסקר, קשרה הברזילאי של צ'לסי, הכחיש דיווחים לפיהם הוא עומד לעבור ליובנטוס. ולנסיה, המחפשת שוער בעקבות פציעתו של דייגו אלבס, עשויה להחתים את רוי פטריסיו מספורטינג ליסבון. החלוץ הגרמני מריו גומז מועמד לעבור מפיורנטינה לבשיקטש.

 

אספניול, שמכרה את השוער קיקו קאסיה לריאל מדריד, מחפשת מחליף ועשויה לצרף את פרנצ'סקו בארדי, אשר עמד בשערה של נבחרת איטליה עד גיל 21 ביורו שהתקיים בישראל ב-2013. בארדי השייך לאינטר שיחק בעונה שעברה כמושאל בקייבו.

 


 


פורסם לראשונה 19/07/2015 11:46

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
כריסטיאן בנטקה
צילום: רויטרס
מומלצים