שתף קטע נבחר

נמני הורחק ממשחק אחד על התפרצותו לעבר יפת

מנג'ר מכבי ת"א לא הגיע לדיון בעניינו והתבשר כי לא יוכל לעמוד על הקווים מול בני יהודה. בנוסף, נמני הורחק מ-3 משחקים על תנאי ונקנס ב-5,000 ש"ח. גורם בקבוצה: "זה עונש מוגזם". יוסי שבחון ערך אימון מלא

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, פחות מחודש בתפקידו וכבר רושם למאזנו עונש הרחקה ראשון. נמני נענש הערב (ד') על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בהרחקה בפועל ממשחק אחד, שלושה על תנאי ו-5,000 ש"ח בעקבות התנהגותו בדרבי ביום שני האחרון, אז התפרץ לעבור שופט המשחק, אלון יפת.

 

כזכור, לאחר שריקת הסיום הורחק איליה יבוריאן, דבר שעורר את זעמם של נמני ומרקו בלבול, שהתעמתו עם השופט. על פי נהלי ההתאחדות, מי שעומד לדין ובכוונתו להודות במעשים המיוחסים לו, לא מחויב להגיע לדיון ויכול להסתפק בשליחת מכתב בו הוא מאשר כי אכן עשה את הדברים.


העימות נמני-יפת. במכבי מקווים שהמנג'ר יספוג עונש על תנאי (אלי אלגרט) 

 

נמני אימץ את העניין, לא הגיע לדיון ושלח מכתב בו הוא מודה בדברים ומתנצל עליהם. כמו כן, ביקש המנג'ר הצהוב להתחשב בעובדה שמדובר בעבירה ראשונה שלו בתור מנג'ר. כאמור, בית הדין לא ממש התחשב בבקשתו של נמני והרחיקו ממשחק אחד.

 

הבוקר העריכו במכבי כי הדיינים יסתפקו בעונש על תנאי בלבד, אך הערב התאכזבו לשמוע את ההחלטה. גורם במועדון הגיב על העונש ואמר: "מדובר בעונש מוגזם, ציפינו ליותר התחשבות מבית הדין, אבל כנראה שההחלטה היתה מושפעת מדברים שקרו לאחר המשחק".

 

בתוך כך, לאחר יום חופשי שבו הבוקר שחקני הקבוצה לאימונים ופתחו בהכנות לקראת הדרבי הקטן מול בני יהודה בשבת הקרובה בבלומפילד (19:30). יוסי

שבחון ממשיך להגביר את קצב האימונים (קיים היום אימון מלא לראשונה מאז נפצצע) ובקבוצה עושים מאמצים רבים על מנת להכשירו במהרה. הקשר צפוי לחזור אל סגל הקבוצה בשבועות הקרובים, ייתכן כי כבר למשחק מול בית"ר ירושלים בבלומפילד בעוד כשבועיים.

 

במועדון מנסים להתאושש מההפסד בדרבי, וראשי המועדון ביקשו להבהיר כי "לאור העובדה שבחלקים גדולים של המשחק הייתה מכבי ת"א עדיפה על יריבתה, קיימת שביעות רצון מהדרך". עוד הוסיפו בהנהלה: "אנו עצובים מהתוצאה בעיקר בגלל האוהדים, אך אם נמשיך בדרך, בשקט ובסבלנות, תגיע הקבוצה לתוצאות שקבענו לעצמנו".

 

חלוץ מכבי תל אביב, יניב עזרן, שלא היה בסגל לדרבי בגלל פציעה בקרסול, חזר לאימונים מלאים. מי שנעדרו מהאימון היו הבלם אבי יחיאל, שהסתפק באימון ריצה קל בלבד על מנת להקל על העומס, כמו גם שרן ייני. איגור טומאשיץ', שיעזוב את הקבוצה בינואר, ואורי ביטון הפצוע ערכו אימונים אישיים.


פורסם לראשונה 26/11/2008 16:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים