שתף קטע נבחר

יו"ר מגה על הבנקים: "זה עוד לא נגמר, נהרוג אותם, זבלים"

מנכ"ל אלון רבוע כחול ויו"ר מגה, אביגדור קפלן, יצא נסער אתמול מאולם בית המשפט בתום עשר שעות של דיונים ובלהט המו"מ סינן התבטאות נגד הבנקים. קפלן: "לא היתה בדברים כוונת פגיעה"

"זבלים" ו"ונהרוג אותם", כך סינן אמש (ג') אביגדור קפלן, מנכ"ל אלון הרבוע הכחול ויושב ראש מגה, כשיצא מאולם בית המשפט אחרי עשר שעות של דיון רצוף בסיומם הושג הסדר למגה. הדברים נקלטו במיקרופון של גלי צה"ל.

 

ההסדר אושר, מגה ממשיכה לפעול

 

>>> רוצים להתעדכן בחדשות הכלכלה והצרכנות? הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו

 

בהקלטה אפשר לשמוע את קפלן אומר: "יש לנו את העניין עם הבנקים זה עוד לא נגמר, נהרוג אותם, זבלים, שחבל על הזמן".

 

האזינו: יו"ר מגה נגד הבנקים 

 

מאביגדור קפלן נמסר בתגובה לגל"צ: "הדברים נאמרו בלהט המשא ומתן הארוך והקשה לאישור ההסדר, ולא היתה בהם כוונת פגיעה. אנו שמחים כי בסופו של דבר הצלחנו לקבל את תמיכתם של כלל השותפים שלנו ולהגיע להסדר להבראת רשת מגה, ולשמירת מקום עבודתם של כ-6,000 עובדים".

 

בית המשפט אישר את הסדרי הנושים

בית המשפט המחוזי בלוד אישר אמש את הסדרי הנושים של מגה עם הבנקים, משכירי הנדל"ן והספקים למרות הסתייגויות של חלק ממשכירי הנדל"ן ושתי סוגיות שעוד לא נפתרו עם הבנקים.

אביגדור קפלן (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
אביגדור קפלן(צילום: מוטי קמחי)
 

לפי ההסדר עם הבנקים, בעלת השליטה במגה, אלון רבוע כחול, תזרים 320 מיליון שקל להמשך הפעילות בחברה במקום 240 מיליון שקל שהתחייבה עד כה. נציג מגה אמר בדיון על המתווה המעודכן עם הבנקים: "אלון רבוע כחול תתחייב להעמיד למגה מסגרת נוספת והון חוזר למגה בסך 80 מיליון שקל נוספים מעבר להלוואת 240 מיליון שקל שהוצעה במתווה המקורי, כלומר 320 מיליון שקל.

 

"160 מיליון מתוך 240 יועברו להון של מגה. ההלוואה הזאת תוחזר לרבוע כחול רק אחרי פרעון מלוא החוב לספקים. הערבות של רבוע כחול על החוב של מגה לבנקים תטופל במסגרות רבוע כחול. רבוע כחול תגדיל הנפקת הזכויות ל-200 מיליון שקל".


פורסם לראשונה 15/07/2015 08:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
אביגדור קפלן
צילום: מוטי קמחי
מומלצים