“הכו את היהודי המלוכלך”: נער בן 13 הותקף בפריז ואושפז

שישה צעירים ממוצא אפריקאי הכו את הנער בן 13 בעת שיצא מבית הספר היהודי בו הוא לומד כשהוא חובש כיפה לראשו • הנער נלקח לבית החולים, שם נזקק למספר תפרים בראשו • משטרת פריז עצרה חשוד
נתן פרל
כ"ה תמוז התשע"ה / 12.07.2015 12:54

שוב תקיפה על רקע אנטישמי ברחובות פריז: נער יהודי בן 13 הותקף בשבוע שעבר במחוז ה-19 בפריז, סמוך לתחנת הרכבת ‘גאר דו נורד’. על פי הדיווחים, הנער היהודי הותקף על ידי כנופייה של שישה צעירים ממוצא אפריקאי, בעת שיצא מבית הספר היהודי בו הוא לומד.

על פי דיווח של העיתונאי צביקה קליין מאתר nrg, אחד התוקפים צעק “הכו את היהודי המלוכלך” – והנער הוכה בראשו ונלקח לבית החולים, שם נבדק בחשד לפגיעות ראש. במהלך הטיפול נזקק הנער למספר תפרים. התוקפים אף גנבו את הסלולרי שלו, ככל הנראה כדי שלא יוכל להזעיק את המשטרה.

ארגון ה-BNCVA העוקב אחרי האנטישמיות בצרפת האיץ בהוריו של הצעיר להגיש תלונה למשטרה. ראש הארגון, סמי גוזלן, אמר כי “הוא זוהה כיהודי בעקבות העובדה שחבש כיפה”.

על פי הדיווחים, נעצר חשוד אחד על ידי משטרת פריז שמחוזק כעת ונחקר.

סוכנות הידיעות JTA מדווחת כי בשנת 2014 נרשמו בקהילה היהודית בצרפת 241 אירועים אלימים נגד יהודים, זאת מתוך 851 אירועים אנטישמיים שדווחו. ב-2013 דווחו 423 אירועים בסך הכולל.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות