תעלומה במשטרה: לאן נעלם הטלפון הסלולרי של ראש יאח”ה אפרים ברכה ז”ל

שבוע לאחר ששם קץ לחייו במודיעין, המשטרה טרם מצאה את הטלפון האישי של תנ"צ אפרים ברכה ז"ל • צוות חקירה מיוחד מנסה בכל האמצעים לאתר את המכשיר, שיכול אולי לספק תשובות לגבי נסיבות ההתאבדות של ראש יאח"ה • המשטרה: המקרה נחקר כמקובל - ובסיום תעודכן משפחת הקצין. אין בכוונתינו בשלב זה להתייחס לשום היבט
חיים טוויל ושי וייספיש
כ"ה תמוז התשע"ה / 12.07.2015 10:31

תעלומה במשטרה: צוות החקירה המיוחד שהוקם במחוז מרכז של המשטרה לבדיקת נסיבות התאבדותו של ראש היחידה לחקירות הונאה, תת ניצב אפרים ברכה ז”ל, מנסה בכל האמצעים הטכנולוגים למצוא את הטלפון הסלולרי שלו – אך עד כה ללא תוצאות. כך דווח הבוקר (ראשון)  בגלי צה”ל.

גורמים במשטרה תמהים לאן נעלם הטלפון הסלולרי, ומביעים חשש כבד מכך שהוא עדיין לא אותר. במשטרה סבורים, כך לפי הדיווח בגל”צ, כי לא מן הנמנע שהתשובות לשאלות על נסיבות התאבדותו של ברכה נמצאות אולי במה שניתן לדלות מהטלפון הסלולרי – ובמשטרה נעשים עדיין מאמצים לאתרו.

מנכ”ל חברת ‘פורס מאז’ור’, המתמחה בחקירות וראיות דיגיטליות,  בתכנית ‘מה בוער’ עם רזי ברקאי: “מכשיר הטלפון מהווה שיקוף של המחשבות, הכוונות של בעל המכשיר. המכשיר יכול לספר איפה נמצא בעל המכשיר, מה מעניין אותו, עם מי הוא בקשר.

“ניתן גם לאתר את הדברים שבעל המכשיר מחק מהמכשיר. אני מניח שאם הטלפון הזה נעלם בכוונה, מי שהעלים את הטלפון מכיר את היכולות האלו – אולי מהסיבות האלו הוא העלים את הטלפון”.

בתוך כך, לגל”צ נודע כי ביום חמישי, שלושה ימים לפני שהתאבד, יצר אפרים ברכה קשר עם עורך דין מוכר וביקש שייצג אותו. עם זאת, עורך הדין סירב, כך לפי הדיווח, משום שהוא מייצג לקוחות אותם ברכה חקר.

תת ניצב אפרים ברכה שם קץ לחייו בשבוע שעבר.

ברכה שם קץ לחיי בירייה מנשקו האישי, לא הרחק מביתו, בפאתי עיר מגוריו מודיעין. ברכה ספג לא מעט ביקורת על עבודתו בתקופה האחרונה האחרון, וקרוביו העידו כי הוא היה במצב נפשי ירוד בימיו האחרונים.

מהמשטרה נמסר: מקרה המוות של תת ניצב אפרים ברכה ז”ל נחקר כמקובל בכל חקירת סיבת מוות. בסיום החקירה המתנהלת ביחידת ההונאה במחוז מרכז, תעודכן משפחת הקצין אודות ממצאי החקירה ואין בכוונתינו בשלב זה להתייחס לשום היבט הקשור לחקירה זו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אזהרה ליצר הרע
    12/07/2015 11:35
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אזהרה ליצר הרע: אנחנו כבר יודעים שבחדשי הקיץ ובפרט בתקופת בין הזמנים מתמלאים רחובותינו בכל שכונות החרדים בארץ ישראל ובחו”ל במבקרים לא רצויים למחנינו, ואז גדרי הצניעות והקדושה צריכים חיזוק ועמידה ביותר, לכן על כל קהל הקודש שרוצים לקרב הגאולה, מכל העולם ובפרט מירושלם, בני ברק, אלעד, בית שמש, צפת, מירון, אשדוד, וכו’ נקראים בזה לעמוד חזק, לא להתבייש לקנות קנאת השם, ולמחות בקול בכח ומכל הלב, בכל תופעה של פרוצות המשמר ולגרשם תיכף ומיד מחוץ למחנינו, כמ”ש והיה מחניך קדוש וגו’!

    כעת גם ראוי לעורר לנשים צדקניות, שלצערינו רוב נשי החרדים, אפי’ אצל הקנאים, במקומות הנ”ל צריכים חיזוק גדול בצניעות שלהם משום שהם מתלבשות כמו חילונית, זה נורא ואיום, הם מתלבשות ממש כמו “שיקסעס”, כואב הלב לראות איך אצלנו החרדים התדרדרנו בקדושה וטהרה, היו צריכים לעצור את נשי הפרוצות, הם מעכבות את הגאולה לכלל ישראל. חייבים לזכור בכל מקום ובכל זמן, שאי צניעות היא מאיסורים הכי חמורים שבתורה וגורמת צער לשכינה הקדושה ח”ו. ובגלל לבושן הבלתי צנוע של הנשים ישנם מחלות ר”ל. העולם אינה הפקר יש דין ויש דיין ומנהיג לבירה.

    כדאי לעשות שלום בעולם, כמ”ש חז”ל, גדול השלום שכשמלך המשיח בא אינו פותח אלא בשלום, שנאמר: מה נאוו על ההרים רגלי מבשר משמיע שלום: אבל “אֵין שָׁלוֹם אָמַר ד’ לָרְשָׁעִים” דהיינו “לפרוצות” אין שלום.