שתף קטע נבחר

אזרחות בולגרית לגרשון, גוט יעמוד על הקווים

הסקאוט של מכבי ת"א יסייע מקרוב למאמן החדש-ישן במשחק מול מלאגה. מהיום אימרו גרשונוב: בהתערבות נשיא המדינה, הודיעה ההתאחדות בסופיה כי מאמן הנבחרת יקבל דרכון בולגרי

המינוי הצפוי של שרון דרוקר לעוזר מאמן מכבי תל אביב עדיין לא הפך רשמי, ובינתיים הוא ידריך הערב (ד') את אוסטנד בפתיחת גביע האתגר במשחק החוץ מול וירטוס בולוניה. כפי שפורסם ב-ynet, דרוקר צפוי לחבור לפיני גרשון בסוף השבוע, ומי שיעמוד על הקווים לצד המאמן החדש-ישן, מחר מול אוניקאחה מלאגה, הוא דניאל גוט.

 

 

גוט, המשמש כסקאוט הראשי במכבי ולא עסק העונה במשחקים השוטפים, התגייס לסייע לגרשון בהכנה לקראת המפגש מול הספרדים בהיכל נוקיה. נכון לעכשיו נותר אבי אבן בצוות המקצועי, וההיררכיה תתברר סופית כשדרוקר יגיע לתל אביב.

 

במכבי הצהירו כי לא יחתימו מאמן זר בשנים הקרובות, אבל מתברר שמאמן חצי זר כבר עובד בשורותיהם. התאחדות הכדורסל הבולגרית הודיעה באופן רשמי כי

גרשון, שהוביל את נבחרתה בקיץ לאליפות אירופה, הפך לאזרח המדינה.

נשיא ההתאחדות, מיכאיל מיכוב, צריך כעת לתאם תאריך בו יגיע גרשון לסופיה, משום שהמאמן חייב להגיע בעצמו לקבל את הדרכון.

 

לדברי הבולגרים, מתן האזרחות מהווה סמל להערכה ולתודה מהמדינה. נשיא בולגריה, גיאורגי פרבנוב, נרתם למהלך והמסמכים עצמם נחתמו בידי סגנו, הגנרל אנגל מארין.


קרלוס קבסאס. סיכוי קטן שישותף מול מכבי (צילום: דיאריו אס)

 

סבו של גרשון נולד בעיר הבולגרית פלובדיב, מה שהיווה לדברי המאמן סיבה רגשית לקחת על עצמו את הדרכת הנבחרת. כעת מעוניין גרשון לבנות בסופיה אקדמיה לכדורסל לילדים. בשבוע שעבר קיים פיני מחנה כדורסל ראשון לצעירים בבולגריה, ביחד עם מאמן הכושר אבי קובלסקי.

 

בינתיים אצל מלאגה, יריבתה של מכבי מחר, נמשכות הצרות כאשר היום נודע כי קטנים הסיכויים שקרלוס קבסאס ישותף במשחק. גם מרקוס הייסליפ, ברני רודריגס, אלפונסו סאנצ'ס וחרמן גבריאל פצועים וכלל לא הגיעו לישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים