שתף קטע נבחר

ישראל תקיים משחק אימון מול נבחרת קובה

איגוד הכדורסל נעתר להזמנת הקהילה היהודית בפנמה - ומשלחת מיוחדת, שתורכב מבוגרי נבחרות העתודה, תפגוש את הקובנים. מדובר בפעם הראשונה מאז 1986 שבה נבחרת כחול-לבן משחקת מול ספורטאים מהמדינה, לה אין יחסים דיפלומטיים עם ישראל

איגוד הכדורסל נעתר להזמנה, ומשלחת ישראלית תיסע באמצע אוגוסט לפנמה כדי לקיים שלושה משחקי אימון. אחד מהם ייערך מול נבחרת קובה. 

 

הועדה המקצועית שהתכנסה היום (ב') החליטה להמליץ על כך שנבחרת מיוחדת, שתורכב ברובה מבוגרי נבחרות העתודה של השנים האחרונות, תקיים מפגש ראשון מול הקובנים לראשונה משנת 1986.

 

נבחרת העתודה. מפגש היסטורי (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל) (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
נבחרת העתודה. מפגש היסטורי(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

 

הקהילה יהודית בפנמה, הנחשבת לגדולה וחמה, היא זו שיזמה את ההזמנה המיוחדת. מארגני הטורניר המיוחד צפויים לשאת בעלות האירוע. בתוך כך ארז אדלשטיין, מאמן הנבחרת הלאומית, הופיע בפני הועדה וסיפר לה על ההיערכות לקראת פתיחת אימוני הנבחרת ב-21 ביולי, וטורנירי ההכנה השונים שבהם היא תיקח חלק.

 

המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל, פיני גרשון, סיפר על מצב הנבחרות הצעירות ונבחרות העתודה, הנוער והקדטים, והרחיב על ההכנות שלהן לאליפויות אירופה. אילן קובלסקי ודניאל גוט, אנשי ה-3X3, סקרו את הופעת הנבחרות הלאומיות במשחקי אירופה בבאקו ועל האימונים המיועדים לקראת מוקדמות אליפות אירופה לנוער בקרוב. כמו כן נידונה האפשרות להקים בעתיד ליגת 3X3, כאשר קובלסקי אף התבקש להכין תכנית מיוחדת בנושא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל
צילום: עוז מועלם
מומלצים