תראו: למעלה מ-1,000 מטריות מעל מדרחוב יואל משה סלומון

פרויקט רחוב המטריות, במסגרתו מכסים רחוב שלם במטריות צבעוניות, הופיע בשנים האחרונות בעשרות רחובות בעולם: בפורטוגל, תורכיה, סרביה, גרמניה, וקמבודיה • כעת גם בירושלים
אבי כץ
י"ב תמוז התשע"ה / 29.06.2015 16:36

לאחר שעיטר רחובות רבים ברחבי העולם, פרויקט רחוב המטריות הגיע לישראל: למעלה מ-1,000 מטריות נפרסו מעל ראשי העוברים והשבים, ומקשטות את מדרחוב יואל משה סלומון ההיסטורי בירושלים.

המיצג פותח את עונת הקיץ במרכז העיר, ומהווה יריית פתיחה לקמפיין ‘העירה’ שהושק על ידי עיריית ירושלים וחברת עדן.

פרויקט רחוב המטריות שהצבתו החלה במדרחוב משה יואל סולומון ימשך עד 5 באוקטובר. מדובר ביוזמה של חברת עדן, החברה לפיתוח מרכז ירושלים.

פרויקט רחוב המטריות, במסגרתו מכסים רחוב שלם במטריות צבעוניות, הופיע בשנים האחרונות בעשרות רחובות בעולם: בפורטוגל, תורכיה, סרביה, גרמניה, קמבודיה ועוד.

כעת חברת עדן השיקה את הפרויקט בישראל במלוא הדרו. מטרת הפרויקט היא להפוך את חווית השוטטות במרכז העיר ירושלים לחוויה אינטראקטיבית ומלאת חיים. המיצב הצבעוני והייחודי מסמן יותר מכל את החזרה של המבקרים למרחב העירוני, הפתוח והמזמין.

 את רחובותיה הקסומים של שכונת נחלת שבעה במרכז ירושלים, פוקדים מידי יום אלפי תיירים ותושבים, המבקשים לטעות טעם של “נוסטלגיה עירונית” וללכת לאיבוד בין חנויות הבוטיק, המזכרות ובתי הקפה הייחודיים.

הפרויקט, שימשוך אליו את התיירים הרבים שמטיילים במרכז ירושלים, ימנף את העסקים במדרחוב יואל משה סלומון ונחלת שבעה כולה.

עופר מנור, אדריכל העיר, אומר: “אני גאה בחברת עדן על קידום מיזם המטריות, שיחזק את מרכז העיר. המהלך הזה הוא חלק מתפיסה כוללת ורחבה להפוך את מרכז העיר למרכז תוסס יצירתי ומעניין, ובכך לסייע גם למגזר העסקי”.

מטריות

מטריות

מטריות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות