שתף קטע נבחר

סוכנה של שראפובה: "מריה תחזור לשחק בינואר"

חצי שנה אחרי פציעתה, ביולי האחרון במונטריאול, הרוסייה המדורגת 9 בעולם צפויה לשוב למגרשים באליפות אוסטרליה, בפתיחת 2009. צ'לנג'ר טויוטה: אוקון הודח בשמינית הגמר, עלה עם הראל לוי לרבע גמר הזוגות

אוהדי מריה שראפובה, אפשר להתחיל את הספירה לאחור. הטניסאית הרוסייה, שלא משחקת עקב פציעה מאז סוף יולי האחרון והידרדרה בשל כך למקום התשיעי בעולם, תשוב למגרשים בתחילת ינואר.

 

סוכנה של הרוסייה, מקס אייזנבאד, הצהיר בראיון לסוכנות הידיעות AP כי שראפובה תפתח כמתוכנן את עונת 2009: "היא מתאוששת כמו שצריך מהפציעה ואנחנו עומדים בלוח הזמנים שרצינו לקראת החזרה למגרשים. לפני אליפות אוסטרליה הפתוחה, מריה תשחק משחקי ראווה בהונג קונג בינואר".


מריה שראפובה. בקרוב היא שוב במגרשים (צילום: רויטרס)

 

שראפובה, שנפצעה בכתפה במשחק מול דומאצ'ובסקה במהלך טורניר מונטריאול בסוף יולי, שרדה את שלוש שעות המשחק עם ניצחון (במשחק בו ביצעה 17 טעויות הגשה כפולה), אבל פרשה לפני המפגש הבא שלה, מול היפנית סוגיאמה. בינואר, אחרי חמישה חודשים בלי לשחק, היא תהיה מוכנה לקראת פתיחת העונה הקרובה.

 

"מריה עובדת קשה כדי להיות כשירה לקראת פתיחת העונה וזה יקרה", הצהיר אייזנבאד. שראפובה, אגב, החמיצה את אליפות ארה"ב הפתוחה ואת אולימפיאדת בייג'ינג, בין היתר, בחודשי היעדרותה מהסבב.


נועם אוקון. עונה שלמה ללא שני נצחונות בהגרלה הראשית (צילום: AP)

 

טויוטה: נועם אוקון קבע שיא אישי שלילי

בהקשר הישראלי, חדשות רעות מכיוונו של נועם אוקון.

 המחבט מספר 3 של ישראל סיים היום את עונת היחידים שלו עם הפסד בשמינית גמר צ'לנג'ר טויוטה ביפן (פרסים בסך 35 אלף דולר). המשמעות של ההפסד היא שאוקון נעל עונה שלמה בלי לנצח שני משחקים ברצף בהגרלה הראשית של טורניר כלשהו.

 

אוקון, המדורג 449 בעולם, עבר את המוקדמות וניצח בסיבוב הראשון 6:1, 2:6, 0:3 את הצרפתי גארי לוגאסי שפרש, אך בשמינית סיים את דרכו עם 6:4, 6:7 (5), 6:3 לאמריקאי ברנדן אוואנס (183). אוקון עדיין לא חוזר לארץ, מאחר ובטורניר הזוגות הוא העפיל יחד עם הראל לוי לרבע הגמר, לאחר 2:6, 3:6 על היפנים איטו וסוגיטה. בשלב הבא יפגשו הישראלים המדורגים 3 את קיו אים מדרום קוריאה וגוויצ'י מוטומורה מיפן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מריה שראפובה
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים