מד"א כתבו על מסמך פינוי גופה שההרוג "לא יכל לחתום"

ויקטור נהרג לפני כמה חודשים בתאונת דרכים ופונה לבית החולים בנהריה. כעת שלחו ממד"א בקשת תשלום למשפחה, כשבסמך מצוין שאין חתימה כי "הוא לא יכול". במד"א התנצלו (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דוברות כיבוי אש והצלה מחוז צפון)

שבועות אחדים אחרי שנהרג בתאונת דרכים קשה, בארגון מד"א ביקשו מבני משפחתו לשלם על פינויו לחדר המתים בבית החולים.

בני משפחתו של ויקטור בן ה-57 שמסיבה שאינה ברורה התנגש עם רכבו בכביש 784 בשני כלי רכב נוספים, ונהרג במקום ושניים נוספים נפצעו, קיבלו השבוע מכתב ממד"א ובו דרישת תשלום בגין חוב על פינוי אביהם לחדר המתים בבית החולים בנהריה. כאשר על גבי הטופס צויין כי אין חתימה כי "הוא לא יכל לחתום", זאת למרות שכתוב שפונתה גופה.

בני המשפחה ההמומים פנו במכתב חוזר למד"א וצירפו את תעודת הפטירה של האב וכן ביקשו לבטל את התשלום עבור הובלת הגופה לבית החולים.

המסמך (צילום: מתוך ynet)

בתו הלינה על כך בשיחה עם ynet: "אבא שלי נהרג בתאונת דרכים קטלנית, זה אירוע טרגי מבחינתנו, וכשפתחנו את המכתב היינו בהלם. איפה הכבוד למשפחה? האטימות כאן חוצה גבולות. איך אפשר לכתוב על טופס של אדם שנפטר שהסיבה שבגללה אין חתימה זה שהוא לא יכול לחתום. זה מרגיז מאוד ואפילו מקומם. אבא מת בהפתעה ואנחנו עדיין שרויים באבל, המכתב הזה רק שב ומציף בנו את הכאב הנורא מאז לכתו".

הבת סיפרה עוד "שלחנו את כל המסמכים ואנחנו מקווים שהם ישנו את דעתם, אני רוצה להאמין שהנושא יטופל".

ממד"א נמסר בתגובה כי "מדובר בטעות אנוש שאירעה בתום לב ובעקבותיה ירועננו הנהלים לצוותי מד"א במרחב. אנו משתתפים בצערה של המשפחה ומתנצלים על הטעות ועל עוגמת הנפש שנגרמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר