שתף קטע נבחר

אופיר קריאף עוזב את בית"ר: "לא תאב בצע"

קפטן הקבוצה עוזב את המועדון בו גדל, לאחר מחלוקת כספית בנוגע להארכת חוזהו: "אם הייתי יכול להרשות לעצמי הייתי נשאר לשחק גם בשכר מינימום. נאלץ לעזוב מתוך מחויבות לדאוג לעתידי"

סופה של תקופה בבית"ר ירושלים. קפטן הקבוצה, אופיר קריאף, הודיע היום (ג') כי הוא עוזב את המועדון בו גדל ושיחק מאז גיל 6. הסיבה: ההצעה הכספית הנמוכה, לטענתו, שקיבל להארכת חוזהו מהבעלים אלי טביב.

 

"בתקופה האחרונה עברתי טלטלות בנוגע להמשך דרכי בבית"ר ירושלים", סיפר קריאף בהודעה שהוציא, "ימים ולילות של נסיונות למצוא פיתרון שירצה את כל הצדדים. האהבה לבית"ר, המחויבות לאוהדים, האנשים המדהימים בתוך המועדון כל אלו היו הסיבה להישארותי בבית"ר בשנים האחרונות, גם כשהיו הצעות מפתות. קשה לי לכתוב את המילים הללו אבל לצערי הרב אחרי שנים מדהימות, אני נאלץ לעזוב את המועדון שמגיל 6 אני חי ונושם אותו. נכנסתי למשא ומתן עם טביב, לצערי הרב הוא לא צלח".

 

יישאר בבית"ר או לא? קריאף ()
יישאר בבית"ר או לא? קריאף

 

קריאף המשיך: "אם הייתי יכול להרשות לעצמי, הייתי נשאר לשחק גם בשכר מינימום וממשיך לעד בבית"ר, אבל לצערי אני נאלץ לעזוב מתוך מחויבות לדאוג לעתידי. 5 שנים שאני נותן את הלב בשביל הקבוצה, 3 שנים בחוזה חייל שמתוכו שנה שלא הרווחתי שקל, ועוד שנתיים כמה שקלים יותר מחוזה חייל. גם אחרי אליפות אירופה, כשהיו הצעות של הרבה כסף על הפרק, בחרתי להישאר בבית"ר ולא דרשתי שדרוג בחוזה, דבר שהיה לגיטימי מאוד לעשות".

 

"חמש שנים שאני מבעלי השכר הנמוך בליגה", חשף קריאף, "קראתי פרסומים שונים על כך שביקשתי שכר גבוה, מעל מיליון שקל. ברצוני להבהיר בעניין הזה: אני לא תאב בצע, לא ביקשתי שכר גבוה יותר משחקנים אחרים במועדון ואפילו נמוך יותר. אני באמת אוהב את המועדון ומעריך את אלי טביב אבל לצערי דרכינו נפרדות. אני לא יודע עדיין היכן אשחק בעונה הבאה, אבל בית"ר ירושלים תמיד תהיה בלב שלי. הרגעים היפים שחוויתי כשחקן במועדון המפואר הזה לעולם ישארו בזכרוני. לא משנה מה יקרה בסוף, אני לעולם אשכח מה עשיתם בשבילי. תודה על כל התמיכה והאהבה. תודה לכל הצוות המקצועי שהיה חלק בלתי נפרד ממני".

 

קריאף על כתפי האוהדים. עובר למקום אחר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קריאף על כתפי האוהדים. עובר למקום אחר(צילום: עוז מועלם)

 

אתמול, כאמור, ולאחר תקופת נתק ארוכה, נפגשו לשיחה הבעלים של בית"ר והקפטן, בניסיון לגשר על הפערים הכספיים ולהחתימו על חוזה חדש, אך, כידוע, זה לא צלח. טביב הבהיר עוד אתמול בשיחות עם אנשי המועדון: "קריאף קיבל הצעה יפה. הוא רוצה הרבה יותר ממיליון שקל".

 

ובעניין אחר: אלי דסה המשיך להתאמן היום בצדי המגרש בטענה לפציעה ובבית"ר מקווים שלא מדובר בשביתה איטלקית. מכבי תל אביב מוכנה לשלם 650 אלף יורו על רכישת המגן, אבל בית"ר ירושלים דורשת מיליון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
אופיר קריאף
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים