שתף קטע נבחר

חושבים ירוק: גם בצה"ל מתחילים למחזר

בתוך כשלוש שנים כל בסיסי צה"ל יתחילו להפריד פסולת אריזות, בזכות הסכם ראשון שנחתם בין משרד הביטחון לתאגיד ת.מ.י.ר. פיילוט ראשון להפרדת אריזות ייחל במחנות צה"ל בגליל העליון

משרד הביטחון, באמצעות יחידת "מתווה" באגף המבצעים והנכסים (אמו"ן), ותאגיד מחזור האריזות ת.מ.י.ר, חתמו אתמול (יום א') על הסכם ראשון מסוגו להפרדת פסולת אריזות בבסיסי צה"ל. במסגרת ההסכם, כבר בשבועות הקרובים ייחל פיילוט להפרדה ואיסוף פסולת אריזות בבסיסי צה"ל בגליל העליון.

 

בקרוב גם בצה"ל (באדיבות תאגיד המחזור תמיר) (באדיבות תאגיד המחזור תמיר)
בקרוב גם בצה"ל(באדיבות תאגיד המחזור תמיר)

 

על-פי ההסכם, תאגיד ת.מ.י.ר יציב 108 פחים כתומים בבסיסים לפינוי פסולת אריזות, ויבצע הדרכות ופעילויות הסברה יחד עם צה"ל ומשרד הביטחון.

עם סיום הפיילוט, בעוד כחצי שנה, תורחב התכנית להפרדת פסולת לבסיסים נוספים ברחבי הארץ, עד להפעלתה בכלל בסיסי צה"ל בתוך כשלוש שנים. על-פי ההסכם, תאגיד ת.מ.י.ר יממן את פינוי פסולת האריזות, בדומה להשתתפותו במימון פינוי פסולת אריזות מהרשויות המקומיות.

 

ראש יחידת מתווה במשרד הביטחון, עו"ד אלון יפרח, אמר: "זוהי חובתה החוקית, ולא

 פחות מכך המוסרית של מערכת הביטחון, לעמוד בחזית ההגנה על הסביבה. התהליך שהתחלנו היום, נועד להביא בתוך שנים ספורות למהפכה של ממש באופן שבו צה"ל מטפל בפסולת המיוצרת בבסיסיו, ואף להפוך את צה"ל ומערכת הביטחון לגורם מוביל בנושא הטיפול בפסולת".

 

מנכ"ל תאגיד ת.מ.י.ר, קובי דר, אמר: "אני מברך על הרחבת פעילות המחזור שמתבצעת בימים אלו על-ידי משרד הביטחון, וכן על שיתוף הפעולה הפורה מצד צה''ל והחיילים. באופן כללי, אני גאה בהישגי המחזור הגבוהים של התושבים ברחבי הארץ וכולי תקווה כי מגמה חיובית זו תמשך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות תאגיד המחזור תמיר
ארכיון
באדיבות תאגיד המחזור תמיר
מומלצים