שתף קטע נבחר

"סרחיו ראמוס החליט לעזוב את ריאל מדריד"

ה"אס" מדווח כי הבלם נפגע מכך שהנהלת הבלאנקוס לא הכחישה את הדיווחים על עזיבה אפשרית לברצלונה, והחליט לחפש לעצמו קבוצה חדשה בקיץ הקרוב

בשבוע שעבר החלו להתפרסם בספרד ידיעות כאילו סרחיו ראמוס הוצע לג'ורדי מאחו, אחד המועמדים לנשיאות ברצלונה. רנה, אחיו של שחקן ריאל מדריד וגם סוכנו, מיהר להבהיר כי ראמוס לא ישחק לעולם ביריבה השנואה של הבלאנקוס, אבל מסתבר שלדיווחים האחרונים עשויות להיות השלכות.

 

העיתון "אס" מדווח אחר הצהריים (א') כי ראמוס קיבל החלטה לעזוב את ריאל בקיץ הקרוב אחרי שהתאכזב מכך שאף אחד מהנהלת הבלאנקוס לא הכחיש את הדיווחים על מעבר אפשרי לבארסה. יש לציין כי גם כך היחסים בין הצדדים אינם טובים בעקבות הסחבת במשא ומתן על החוזה החדש של הבלם.

 

שניהם יעזבו? ראמוס וקסיאס (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
שניהם יעזבו? ראמוס וקסיאס(צילום: Gettyimages)

 

ראמוס שמחזיק בחוזה עד 2017, יצטרך כעת לנהל משא ומתן מול ההנהלה אם אכן ירצה לעזוב, שכן סעיף השחרור שלו כיום עומד על 200 מיליון יורו. מי שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו הן מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן.

 

ראמוס בן ה-29 הגיע לריאל מסביליה בעונת 2005/06 והפך מאז לאחד הסמלים שלה, וגם לאחד הקפטנים של הקבוצה. אם הוא יעזוב וגם איקר קסיאס יחפש קבוצה חדשה בעקבות ההגעה הצפויה של דויד דה חאה, יישארו הבלאנקוס ללא שני השחקנים האחרונים שלבשו את המדים הלבנים במשך לפחות עשור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים