שתף קטע נבחר

עומרי אלטמן חתם ל-5 שנים בהפועל ת"א

האדומים ממשיכים להתחזק: הקשר שגדל במכבי ת"א ושיחק בעונה שעברה בהפועל פ"ת, מצטרף לשורות האדומים. אלטמן: "מרגיש סיפוק להיות חלק מהחזון של ההנהלה". פינטילי נחת עם בומבה: "אנחנו באים לזכות באליפות"

הסגל של הפועל ת"א ממשיך לעבור מהפכה והערב (ה') הצטרף אליו עומרי אלטמן, שחתם על חוזה ל-5 שנים.

 

אלטמן (21), שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, עבר בגיל 17 לאנגליה ושיחק בקבוצת הנוער של פולהאם הלונדונית. בעונתו הראשונה באנגליה כבש 16 שערי ליגה והיה שותף לזכייה של הקוטג'רס באליפות אנגליה לנוער. 

 

גדל בצהוב, כעת באדום. אלטמן (צילום: הפועל תל אביב) (צילום: הפועל תל אביב)
גדל בצהוב, כעת באדום. אלטמן(צילום: הפועל תל אביב)

 

בומבה ופאנטילי, הערב בנתב"ג (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בומבה ופאנטילי, הערב בנתב"ג(צילום: ראובן שוורץ)

 

בעקבות ההצלחה הוקפץ אלטמן לקבוצת המילואים של פולהאם, ולאחר 24 משחקים במדיה, החליטו בפולהאם לרכוש את אלטמן מידי היריבה העירונית מתל אביב. בשנת 2013 החליט אלטמן לחזור לישראל ובעונה

החולפת הוא הושאל להפועל פ"ת, במדיה כבש 4 שערים ותרם 6 בישולים.

 

אלטמן אמר לאתר הרשמי של הפועל ת"א: "אני שמח להצטרף להפועל ת"א ומודה על ההזדמנות שניתנה לי להוכיח את עצמי. מתגבשת פה קבוצה רעבה, עם שילוב טוב של שחקנים צעירים כישרוניים ושחקנים יותר ותיקים עם ניסיון. התרשמתי מאוד מהתוכניות המקצועיות ומהחזון של ההנהלה, ואני מרגיש סיפוק גדול להיות חלק ממנו".

 

פרט לאלטמן, הצטרפו עד כה לקבוצה אריאל הרוש, אדי גוטליב, איסו לינגאנה, דויד קלמן, שמואל שיימן והרומנים קלאודיו בומבה ומיחאי פינטילי, שנחתו הערב בארץ. "זה מועדון גדול בישראל", אמר פינטילי, "אנחנו יודעים את זה ובאים לזכות באליפות. זה אפשרי". גם ליביו אנטל וגיא אסולין אמורים להצטרף בתקופה הקרובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל תל אביב
עומרי אלטמן
צילום: הפועל תל אביב
מומלצים