שתף קטע נבחר

כפ"ס: אורן ניסים מונה למאמן במחלקת הנוער

החלוץ, שהחליט לתלות את הנעליים בגיל 39 והיה שותף לשתי העליות האחרונות של המועדון עד לליגת העל, קיבל את ההזדמנות הראשונה שלו על הקווים, בתור מאמן חלוצים במחלקת הנוער. בתוך כך, מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה, רן יצחק, אמור להיפגש עם הבעלים כדי לקדם את המו"מ בעניינו

החלוץ אורן ניסים, שהחליט לפרוש ממשחק פעיל בגיל 39 בהפועל כפר-סבא, מונה היום (ה') למאמן החלוצים במחלקת הנוער וכמו כן ישמש מאמן קבוצות ילדים בבית הספר לכדורגל של המועדון.

 

ניסים, שנחשב לשחקן נשמה והיה שותף לשתי העליות האחרונות של כפ"ס מליגה א' לליגת העל, התחבר מאוד למועדון ולאוהדים, והעולה החדשה נתנה לו את ההזדמנות הראשונה לצאת לדרך חדשה של אימון.

 

עובר לאימון. ניסים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
עובר לאימון. ניסים(צילום: עוז מועלם)

 

החלוץ הפורש שמח על הצ'אנס שניתן לו ואמר: "הפועל כפ"ס זה בית חם ואני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להפוך למאמן. יש לי עוד מה לתרום כשחקן, אבל צריך לדעת מתי לפרוש ותמיד טוב שיזכרו אותי ואת שנותיי היפות"

 

חלוץ אחר של המועדון מהשרון, רן יצחק, אמור להיפגש עם הבעלים סתיו שחם כדי לקדם את המו"מ. יצחק, שבעונת העליה היה מלך השערים עם 17 כיבושים, דרש 100 אלף דולר והסביר: "לפני שנה הסכמתי להפחית מהשכר שלי רק כדי לשחק בהפועל כפ"ס. באתי לקראת המועדון והוכחתי את עצמי. כעת אני מצפה להרוויח שכר ראוי".

 

רוצה שכר ראוי. רן יצחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
רוצה שכר ראוי. רן יצחק(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
הפועל כפר-סבא
צילום: יובל חן
מומלצים