יום שלישי, 28.05.2024 שעה 23:56

מארי ברבע הגמר בקווינס, נישקורי ברבע בהאלה

הבריטי גבר על ורדאסקו 5:7 ו-4:6 . היפני גבר על בראון בגרמניה. סלע הודח ברבע הגמר בלייקלי, הפסדים גם לפאר (סיבוב שני) וגלושקו (סיבוב ראשון)

|
מארי. נראה טוב לפני ווימבלדון (רויטרס)
מארי. נראה טוב לפני ווימבלדון (רויטרס)

אנדי מארי, המשיך היום (חמישי) בקווינס את דרכו לעבר תואר רביעי העונה, הפעם בטורניר ההכנה המרכזי לווימבלדון כשניצח 5:7 ו-4:6 את פרננדו ורדאסקו הספרדי בסיבוב השני ועלה לשלב רבע הגמר.

זה היה נצחון 11 מ-12 מפגשים של השלישי בעולם על הספרדי אבל זה לא היה פשוט הפעם והמשימה ארכה יותר משעה וחצי. מארי שנותר המועמד המרכזי לזכייה בתואר אחרי ההדחות של נדאל בסיבוב הראשון ו-סטן ואורינקה בסיבוב השני ישחק ברבע הגמר מול ז'יל מולר המפתיע מלוקסמבורג שבתצוגת הגשה מרהיבה שלח הביתה את אלוף השנה שעברה גרגור דימיטרוב הבולגרי עם 4:6 ו-6:7 (5:7).

מארי יבוא למשחק כשהוא מודע ליכולת של מולר על הדשא: "הוא היכה 37 אייסים בסיבוב הראשון , אני מזמן לא שמעתי על מספרים כאלה. יהיה משחק קשה". בטורניר האלה בגרמניה, עלה המדורג השני בטורניר וחמישי בעולם, קאי נישיקורי היפני לרבע הגמר עם 5:7 ו-1:6 על דסטין בראון המקומי.

נישקורי (רויטרס)
נישקורי. גבר על דסטין בראון המקומי (רויטרס)
 

היפני אמר בסיום: "זה היה משחק נהדר עבורי. שיחקתי טוב בכל הנקודות החשובות". נישקורי יפגוש את הפולני יז'י ינוביץ שגבר על אלחנדרו פאלה הקולומביאני שעלה מן המוקדמות 2:6, 7:5 ו-2:6. במשחק נוסף, גבר אנדראס ספי האיטלקי על טומי רוברדו הספרדי (5 בטורניר), 2:6, 7:6 ו-3:6.

בטורניר הנשים בברמינגהאם גברה המדורגת ראשונה סימונה האלפ מרומניה 1:6 ו-3:6 על קלרה קוקלובה הצ'כית. יריבתה הבאה תהיה קריסטינה מנדלוביץ מצרפת. אנג'ליקה קרבר (4) לא התקשתה לנצח את ילנה ינקוביץ הסרבית 4:6 ו-2:6. גרמניה אחרת , סבין ליזיקי שאתמול שברה שיא של אייסים למשחק נשים, 27 הסתפקה הפעם בשמונה אייסים בלבד כשניצחה את מגדלנה ריבריקובה הסלובקית 6:7 ו-4:6. המדורגת שלישית קרלה סוארס נבארו הספרדיה ממשיכה להיות יציבה והשיגה נצחון נאה על סבטלנה קוזנצובה מרוסייה 3:6 ו-4:6.

סלע הודח על ידי המדורג 116 בעולם, פאר הפסידה לוואנג
דודי סלע, סיים את דרכו בצ'לנג'ר לייקלי בבריטניה (50,000 דולרים) כשנוצח ברבע הגמר על ידי הקרואטי איבן דודיג (116), 7:6 (7:4) ו-6:4.
סלע השיג שבירה ל-1:2 במערכה הראשונה אך נשבר מייד בחזרה, השניים המשיכו עם ההגשה עד שובר השוויון בו סלע הוליך 1:3, אך דודיג ביצע מהפך עלה ל-3:6 וניצח.

דודי סלע חובט (רויטרס)
דודי סלע חובט (רויטרס)
 


סלע התחיל רע את המערכה השנייה כשנשבר ופיגר 2:0. הקרואטי כבר עלה ל-1:3, אבל סלע שבר בחזרה והוליך 3:4 ו-0:30, רק כדי להפסיד שלושה משחקונים ברצף ולסיים את הטורניר .
קודם לכן,  עלה המחבט הישראלי הבכיר לרבע הגמר אחרי ניצחון קשה על המדורג 307 בעולם גרג ז'מילה הסלובני (בעבר שחקן טופ 100), 7:5, 1:6 ו-6:7 (3:7).

סלע, 85 בעולם כבר הוליך 2:5 במערכה השלישית והגיש לניצחון, אך הסתבך מעט והסלובני זכה בארבעה משחקונים רצופים והוליך 5:6, סלע התעשת, שמר על ההגשה, והתעלה מחדש בשובר השוויון. הישראלי, שמשחקו נדחה מאתמול בשל הגשמים, ישחק כבר היום ברבע הגמר מול הקרואטי איבן דודיג המדורג 116 בעולם.

שחר פאר (יניב גונן)
שחר פאר. ניצחון בשתי מערכות (יניב גונן)
 

מי ששיחקה במקביל לסלע, והחמיצה את הניצחון הכי גדול שלה בשנה האחרונה, היא יוליה גלושקו שנכנעה למדורגת 66 בעולם, אניקה בק מגרמניה, 6:0, 6:7  ו-7:5. המשחק הופסק אמש בגלל החשיכה במצב של 1-1 במערכות, והבוקר הייתה זו גלושקו, 147 בעולם, ששלטה בפתיחת המערכה השלישית הוליכה 0:3, 1:4 ו-2:5, הגרמניה בת ה-21, שלא נתנה לגלושקו לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון, ולקחה 5 משחקונים ברצף בדרך לסיבוב שני נוח למדי מול סטפני פורטס הצרפתיה.

שחר פאר דווקא ניצחה 2:6 ו-5:7 על אולגה גוברטסובה הבלארוסית, אבל הודחה בסיבוב השני כשהובסה ע"י פאן וואנג הסינית (127) 6:3 -6:1. פאר אמנם פתחה עם 0:2, אבל וואנג בת ה-21 שמה רגל על הגז וזכתה ב-12 מ-14 המשחקונים הבאים בדרך לרבע הגמר.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */