יום שלישי, 28.05.2024 שעה 21:21

אייל גולן ומשה פרץ ישתתפו בטורניר ותיקים

הזמרים המפורסמים יקחו חלק במשחקים לזכרו של יו"ר מכבי קריית עקרון בעבר, עו"ד אשר עוקבי. גם ותיקי בני יהודה והפועל רמת גן יהיו שם

|
אייל גולן (רועי אסרף)
אייל גולן (רועי אסרף)

ביום ראשון, ה-28 ביוני, יתקיים במגרש הכדורגל של קריית עקרון טורניר כדורגל ותיקים מסקרן לזכרו של עו"ד אשר עוקבי אשר היה חבר מועצה וממלא מקום ראש המועצה ובין תפקידיו שימש גם כיו"ר של קבוצת הכדורגל מכבי קריית עקרון. קבוצות הוותיקים שישתתפו בטורניר הם: בני יהודה, מכבי נתניה, הפועל רמת גן וקריית עקרון אשר בשורותיה משתפים פעולה שני הזמרים אייל גולן ומשה פרץ. 

במשחק הראשון בטורניר תפגוש המארחת ותיקי קריית עקרון עם צמד הזמרים ואדיב שרעבי ושי אבוקסיס את ותיקי מכבי נתניה עם פודי חלפון, נתי עזריה, גבי פקר, דוד פיזנטי ושאול מימון.

המשחק השני יפגיש את ותיקי בני יהודה, עם שחקני האליפות של עונת 90'-91' אייל חיים ורוני 'במבי' מאיר ושחקני עבר של המועדון: שלמה קירט, יעקב אסייאג, איציק איזמירלי, אבינועם מליחי, סהר מזרחי, ועופר לוי עם ותיקי הפועל ר"ג שבשורותיה משחקים כוכבי הזכייה בגביע המדינה בשנת 2003 שחר כדורי ואופיר חלוואני ושחקני עבר ידועים כגון אילן בכר ואפי צפריר.    

משה פרץ (אמיר ביטון)
משה פרץ (אמיר ביטון)
 

הקבוצות המפסידות בשני המשחקים הראשונים ייפגשו למשחק על המקום השלישי ושתי המנצחות ייפגשו למשחק הגמר שלאחריו ייערך טקס סיום וחלוקת גביעים. את כל ארבעת המשחקים בטורניר ישפוט השופט הבינלאומי אלי חכמון.

יוזם הטורניר, מנהל מחלקת הספורט של קריית עקרון  פיני עייש: "לפני כחודש פניתי לאדיב שרעבי מקבוצת הוותיקים שלנו בעקרון והעליתי בפניו את הרעיון לארגן טורניר להנצחת זכרו של עו"ד עוקבי. לשמחתי אדיב נענה בשמחה ובתוך זמן קצר הצליח לסגור את ההשתתפות של בני יהודה, נתניה ור"ג וכן את השתתפותם של אייל ומשה בטורניר. אני משוכנע שיהיה ערב כדורגל משובח, ספורטיבי ומסקרן עם לא מעט אגדות כדורגל על הדשא שינציח בכבוד את זכרו של האדם היקר עו"ד אשר עוקבי ז"ל. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לראש המועצה חובב צברי, למחזיק תיק הספורט קובי סבג, ליו"ר המתנ"ס בת-חן צברי, לאגודת מכבי וכמובן למשפחת עוקבי על שיתוף הפעולה המלא בכל הקשור בהפקת הטורניר".

הזמר אייל גולן אישר את השתתפותו וישחק בעמדת החלוץ של ותיקי קרית עקרון אמר: "אני מאוד נהנה לשחק במסגרת קבוצת הוותיקים של קריית עקרון, למרות שאני מחסיר לא מעט משחקים בגלל ההופעות ושאר עיסוקיי. אני מחכה בקוצר רוח לעלות לדשא עם חבריי ועם שאר אגדות הכדורגל של הקבוצות המשתתפות בטורניר. זאת זכות גדולה בשבילי להשתתף בטורניר לזכרו של עו"ד עוקבי".

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */