שתף קטע נבחר

באר-שבע: חלוץ פיני מועמד לחזק את הקבוצה

המאמן החדש, ברק בכר, קיבל רשימה של 20 שחקני התקפה זרים, כשחלוץ תון השוויצרית, ברט סדיק, הוא השם המוביל. בתוך כך, במועדון מצפים להגעתו ארצה של טוני נוואקמה, שסיכם את תנאיו, אך טרם עבר את הבדיקות הרפואיות

ברשותו של מאמן הפועל באר-שבע, ברק בכר, רשימה של כעשרים חלוצים זרים, מהם הוא אמור לבחור אחד שישחק בחוד התקפת הקבוצה בעונה הבאה. כפי שפורסם הבוקר בידיעות אחרונות, בין המועמדים נמצא חלוצה של תון השוויצרית ונבחרת פינלנד, ברט סדיק בן ה-29. מדובר בחלוץ רחבה, "תשע קלאסי", שמתמחה במשחק עם הגב לשער. בעונה שעברה הוא כבש 12 שערים בליגה השוויצרית, חלקם בפנדלים. מדובר בשחקן חופשי, מה שיקל על מעברו לבירת הנגב במידה ובכר יחליט ללכת עליו.

 

בקבוצה ממתינים בקוצר רוח להגעתו ארצה של הניגרי טוני נווקאמה, שסיכם את תנאיו, אך טרם עבר את הבדיקות הרפואיות. לטענתו, מה שמעכב את חזרתו היא בעיה בירוקרטית ועליו לחדש את הדרכון שלו.

 

אמור לחתום בקרוב. נווקאמה (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
אמור לחתום בקרוב. נווקאמה(צילום: פרטי)

 

עד יום שלישי אמורים להתחיל להתאמן ששת שחקני הנבחרות שקיבלו חופשה, מה שיאלץ את המאמן להתחיל לצמצם את הסגל. עוזרו של בכר, שרון מימר, יצטרף מחר לאחר שחזר מחופשה פרטית. המגן הימני, אביתר אילוז, החל במשא ומתן להארכת חוזהו במועדון. עד היציאה למחנה האימונים בפולין ב-28 לחודש, לא צפויה הקבוצה לקיים משחקי אימון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
ברק בכר
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים