שתף קטע נבחר

באקו 2015

באקו: גיא סטריק סיים שישי בגמר הקליעה

הקלע בן ה-50, הנחשב לספורטאי הותיק ביותר במשלחת הישראלית לא הצליח להשיג את הכרטיס לריו 2016 בתחרות באזרבייג'ן, אך בשנה הקרובה, אמור לקחת חלק במספר תחרויות, כדי לנסות להגיע לאולימפיאדה החמישית שלו בקריירה

לאחר מדליית הארד של סרגיי ריכטר, גם הקלע הוותיק גיא סטריק, העפיל הבוקר (ה') לגמר תחרות 50 מטר במצב שכיבה, במשחקי אירופה הראשונים הנערכים בבאקו, אך סיים שישי בתחרות לאחר שהשיג 122.5 נק' בגמר.

 

באקו: פייגה והילמן הבטיחו את מקומם בשלב ההצלבה‏

 

התחרות יצאה לדרך כאשר בסט הראשון סטריק פתח עם 102.6 נקודות, בסט הבא הוא השתפר וסיים אותו עם 103.6 נקודות, אבל בשלישית קבע 103.7. את הרביעי הוא סיים שוב טוב עם 103.7 נקודות וקינח עם 104 ו-102.4 נקודות. בסך הכול צבר סטריק תוצאה של 617.1 נקודות בסך הכול, ועלה לגמר שהתקיים מאוחר יותר מהמקום הרביעי הכללי.

 

לא השיג את הכרטיס לריו. סטריק (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא השיג את הכרטיס לריו. סטריק(צילום: אורן אהרוני)

אכזבה בגמר הקליעה. סטריק (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אכזבה בגמר הקליעה. סטריק(צילום: אורן אהרוני)

 

סטריק בן ה-50, הנחשב גם לספורטאי הותיק במשלחת, רוצה להפוך להיות הספורטאי הראשון שמייצג את ישראל בחמש אולימפיאדות שונות ולמרות שלא הצליח לעשות זאת כבר היום (ה'), הקלע אמור לקחת חלק במהלך השנה במספר תחרויות נוספות, בהן יוכל להשיג את הכרטיס. באותה קטגוריה השתתף גם ליאור מדלל והוא סיים את התחרות במקום ה-29, עם תוצאה של 610 נקודות בסך הכול.

 

"זו הרגשה חצויה", סיפר סטריק בסיום הגמר. "מצד אחד אני מאוד שמח שאחרי הרבה זמן עשיתי גמר בתחרות גדולה כזו. בגילי (50) זה לא פשוט. מצד שני רציתי לקחת קווטה לאולימפיאדה אבל זה לא כל כך הצליח".

 

על הפספוס המסוים בגמר הוסיף סטריק: "לא חשבתי עדיין על מה קרה בגמר. הבולים לא היו מספיק חזקים. כדור אחד לא טוב שלי בהתחלה הוריד אותי מאוד. אח"כ לא עשיתי יותר מדי טעויות אבל הבולים לא היו מספיק חזקים".

 

כאמור לקלע לא נשארו יותר מדי הזדמנויות להבטיח השתתפות באולימפיאדה חמישית בקריירה. גם לכך הוא התייחס: "קודם כל רואים שאפשרי מבחינתי להשיג את הקווטה לאולימפיאדה. יש עוד שתי תחרות להשיג אותה עד לריו. אליפות אירופה בחודש הבא וגביע העולם באזרבייג'ן באוגוסט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גיא סטריק
צילום: אורן אהרוני
מומלצים