שתף קטע נבחר

.

גולדן סטייט חזרה לאוקלנד: "רגע לכל החיים"

אלופת ה-NBA הטריה, ששברה בצורת בת 40 שנה, שבה הביתה לקראת תהלוכת הניצחון ביום שישי. קרי: "תהיה חגיגה גדולה", גרין: "זה פנומנאלי, עוד לא עיכלנו"

שמש קליפורנית טיפוסית קיבלה את פני שחקני גולדן סטייט, שחזרו הלילה (בין רביעי לחמישי) הביתה כאלופי ה-NBA - הישג שכל אוקלנד מחכה לה כבר 40 שנה. זאת לאחר ניצחון 2:4 בסדרת הגמר הנהדרת על קליבלנד קאבלירס של דייויד בלאט.

 

 

מאות בני משפחה ואוהדים חיכו לשחקנים כבר במסלול הנחיתה, כשהחגיגה הגדולה תתקיים ביום שישי - תהלוכת הניצחון ברחבי העיר. "אנחנו נזכור את הרגעים האלה לכל חיינו", סיפר סטפן קרי, ה-MVP של העונה והכוכב הגדול של הקבוצה. דיימונד גרין הוסיף: "זה פנומנאלי, אנחנו עדיין בעננים. עוד לא עיכלנו שום דבר מזה".

 

קרי שואג (צילום: AP) (צילום: AP)
קרי שואג(צילום: AP)

גרין מאושר (צילום: AP) (צילום: AP)
גרין מאושר(צילום: AP)

קר והאוהדים (צילום: AP) (צילום: AP)
קר והאוהדים(צילום: AP)

 

מאז הימים של ריק בארי הגדול ב-1975, המועדון הכחול-צהוב לא ראה אליפות. למעשה, הוא גם לא ראה גמר. אבל העונה, עולם הכדורסל זכה לראות את אחת הקבוצות המענגות , המלהיבות והאיכותיות של 40 השנה האחרונות. שילוב מושלם של הגנה והתקפה, של חוכמה ושל יופי.

 

אחרי שהפכה לאחת מ-10 הקבוצות היחידות בהיסטוריה שמשיגות 67 ניצחונות בעונה הסדירה, אחרי שהצליחה לחלוף על פני ניו אורלינס פליקנס, לגבור על ממפיס גריזליז לאחר קרב עיקש ולנצח גם את יוסטון רוקטס, הקבוצה של סטיב קר, סטפן קרי, אנדרה איגודלה וגם אחד הקהלים הרועשים בליגה, הצליחה לנצח. זאת לאחר סדרה עוצרת נשימה, את הופעת היחיד המדהימה של לברון ג'יימס ואת דייויד בלאט.

 

"הכיף הגדול יהיה לחגוג עם האוהדים שלנו", הכין קרי את הקרקע לבוקר יום שישי. "אני לא יכול לחכות לתהלוכה הזו, הולך להיות כיף. המקום הזה ראוי לאליפות ותהיה חגיגה גדולה, תסמכו עליי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים