שתף קטע נבחר

צילום: AP, AFP

קופה אמריקה: ניימאר הורחק, ברזיל הפסידה

שער הבכורה בנבחרת של מוריו (36) העניק לקולומביאנים 0:1 חשוב - הניצחון הראשון שלהם על הסלסאו בטורניר מאז 1991. בסיום: עימות בין השחקנים, כוכב ברזיל (יושעה משני משחקים) וקרלוס באקה ראו כרטיס אדום

מה בסך הכל רצו בברזיל בקופה אמריקה הנוכחי? לשקם את הביטחון והמעמד של הנבחרת אחרי המונדיאל הביתי. הלילה (בין רביעי לחמישי) הוכח שוב שהסלסאו כנראה לא טובים מספיק והם, מי היה מאמין, בסכנת הדחה כבר בשלב הבתים של הקופה אמריקה, אחרי הפסד 1:0 לקולומביה.

 

 

ואם זה לא מספיק, בברזיל יצטרכו להסתדר במשחק האחרון בבית מול ונצואלה גם ללא ניימאר, שהורחק בסיום לאחר עימות המוני בין שחקני שתי הנבחרות וייעדר, אם וכאשר, גם מרבע הגמר.

 

 

מוריו והחברים בריקוד הניצחון (צילום: AP) (צילום: AP)
מוריו והחברים בריקוד הניצחון(צילום: AP)

 

כמו במונדיאל (אז דווקא הפסידה), קולומביה עלתה בלי רגשי נחיתות והייתה טובה יותר מברזיל. שער הניצחון הובקע בדקה ה-36, כשג'ייסון מוריו ניצל ערבוביה ברחבה, השתלט על הכדור ובעט אותו בחוזקה פנימה. אגב, היה זה שערו הראשון של מוריו בנבחרת, שהעניק לקולומביאנים ניצחון ראשון על ברזיל בקופה לראשונה מאז 1991.

 

ניימאר מאבד את העשתונות (צילום: AP) (צילום: AP)
ניימאר מאבד את העשתונות(צילום: AP)

ומגיע לקבל כמה מילות עידוד מחאמס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ומגיע לקבל כמה מילות עידוד מחאמס(צילום: AFP)

 

במחצית השנייה ברזיל התעוררה ורוברטו פירימינו היה אחראי אולי להחמצת הטורניר, כשבעט מתוך הרחבה, ומול שער חשוף, לשמיים. עד הסיום התפתח בעיקר משחק אגרסיבי, כשהאקורד הנועל (והמכוער) של הערב נרשם, כאמור, בעימות בין השחקנים, כשניימאר וקרלוס באקה שילמו את המחיר וראו את האדום.

 

טבלת הבית

ונצואלה 3 נק' (משחק חסר)

ברזיל 3 נק'

קולומביה 3 נק'

פרו 0 נק' (משחק חסר)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים