ניפץ כוס על ראש ארוסתו: “לא הקפידה בשמירת מצוות”

משטרת תל אביב עצרה צעיר בחשד שתקף את ארוסתו משום שלדעתו לא הקפידה על שמירת מצוות • הוא כלא אותה בבית, תקף אותה באגרופים, גרר אותה ברחבי הדירה וניפץ כוס על ראשה
שי וייספיש
ל' סיון התשע"ה / 17.06.2015 10:58

שוטרי תחנת לב תל אביב פרצו אמש לדירה במרכז העיר לאחר שצעירה המתגוררת במקום זעקה לעזרה – וצעקה: “הוא הורג אותי”. בן זוגה , בן 31 ,נעצר בחשד שהכה אותה וגרם לה לחבלות עד שנזקקה לטיפול רפואי.

 לאחרונה התארסו בני הזוג ותכננו להינשא בהקדם. אלא שאתמול פרץ בין השניים ויכוח. החשוד חשב כי זוגתו אינו מקפידה הקפדה יתרה בענייני שמירת מצוות ודת, כלא אותה ותקף אותה.

אתמול סמוך לחצות התקבלה הודעה בתחנת המשטרה לב תל אביב שבמרחב ירקון. בדיווח נאמר כי מאחת הדירות במרכז העיר נשמעו צעקות עזרה.

שוטרי התחנה, בפיקודו של נצ”מ יאיר חצרוני, מיהרו להגיע לכתובת ושמעו צעקות “הוא הורג אותי”. השוטרים פרצו את הדלת ומצאו את הצעירה מוטלת על הרצפה, כשמסביבה זכוכיות מנופצות והיא חבולה בפניה.

בן זוגה נעצר, כאמור, במקום, והצעירה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, כשהיא סובלת מחבלות בפניה.

מחקירה ראשונית עולה, כי בעקבות ויכוח בין השניים כלא הצעיר את ארוסתו כשהוא נועל את דלת הבית, הכה אותה באגרופים, גרר אותה בכל רחבי הדירה וינפץ על ראשה כוס זכוכית.

מפקד המרחב תת ניצב יהודה דהן הורה לקצין האלמ”ב בתחנת לב תל אביב להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותו, על מנת לסיים במהירות את החקירה ולהגיש כתב אישום כנגד החשוד. “המשטרה תנהג באפס סובלנות כלפי אלימות מכל סוג ומי שינהג באלימות כנגד נשים ימצא עצמו מאחורי סורג ובריח”, אמר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ולתת לה מכות זה כן צנוע?????
    17/06/2015 22:01
    ח....
  1. איזה שומר נגיעה זה?????????