שתף קטע נבחר

קווינס: רפאל נדאל הודח בסיבוב הראשון

יומיים אחרי שזכה בשטוטגרט, "השור ממאיורקה" חזר להפסיד בלונדון עם 6:3, 6:7 (6), 6:4 למדורג 26 בעולם, אלכסנדר דולגופולוב. סטן ואוורינקה ניצח במשחקו הראשון מאז רולאן גארוס

עונת הדשא העלתה היום (ג') הילוך, עם כניסתם לפעולה של המדורגים הבכירים בטורניר קווינס. אחרי שרוג'ר פדרר העפיל אתמול לסיבוב השני בהאלה, הפוקוס עבר אל אלוף שטוטגרט הטרי, רפאל נדאל, שחזר להפסיד.

 

 

המדורג 10 בעולם פתח את הופעותיו בלונדון ברגל שמאל כשנוצח על-ידי אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (26) 6:3, 6:7 (6), 6:4 אחרי שעה ו-50 דקות, ופחות משבועיים לפני ווימבלדון שוב נראה רע ומותש.

 

נורות האזהרה נדלקות מחדש. נדאל  (צילום: EPA) (צילום: EPA)
נורות האזהרה נדלקות מחדש. נדאל (צילום: EPA)

 

כבר במערכה הראשונה הבין הספרדי שקל המשחק מול דולגופולוב לא יהיה, עם 6:3 מהיר. במערכה שלאחר מכן המשחק נגרר לשובר שוויון (ואף הציל נקודת משחק של יריבו), שאותו נדאל ניצח 6:8. בסט המכריע האוקראיני איבד את ההגשות בפתיחה, אבל ידע להיחלץ מהפיגור שנקלע אליו, להשיג שתי שבירות משלו ולזכות בהתמודדות. במהלכה, אגב, הנחית המנצח לא פחות מ-15 אייסים.

 

עוד לפני כן פגש סטן ואוורינקה את ניק קיריוס האוסטרלי, ולא התקשה לנצח אותו תוך 49 דקות 3:6, 4:6. המדורג 28 לא היווה יריב עבור הרביעי בעולם, שעם תשעה אייסים אירגן לעצמו נחיתה רכה על המשטח הירוק. עוד בטורניר גריגור דימיטרוב, המדורג 6 בטורניר, השלים ניצחון על סם קווארי (38) 6:4, 3:6, 4:6.

 

סטן ואוורינקה מתרגל אל הדשא (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סטן ואוורינקה מתרגל אל הדשא(צילום: רויטרס)

 

גם אנדי מארי התחיל היום באופן רשמי את הכנותיו לקראת הטורניר האהוב עליו, ובניגוד לנדאל עשה זאת בצורה חלקה. הבריטי גבר 4:6, 5:7 על ין סון לו הטייואני, המדורג 63 בעולם.

 

קיי נישיקורי (צילום: AP) (צילום: AP)
קיי נישיקורי(צילום: AP)

 

במקביל, בגרמניה, גבר קיי נישיקורי על דומיניק תים המוכשר (29), 6:7 (4), 5:7 והבטיח את מקומו בין 16 הגדולים. גם גאל מונפיס עשה את העבודה תוך שהוא גובר על לוקאש רוסול 3:6, 4:6.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
רפאל נדאל טורניר קווינס
צילום: AFP
מומלצים