וינשטיין: ח”כ אורן חזן ייחקר בחשד לתקיפת עובד ציבור

מן היקב ומן הגורן: היועץ המשפטי אישר לפתוח בחקירה נגד ח"כ אורן חזן בחשד לתקיפת עובד ציבור בשנת 2010 • ח"כ מיכל רוזין ממרצ פנתה לוינשטיין בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד הח"כ החדש מהליכוד • חזן: "כל המטרה היא סיכול ממוקד"
חיים טוויל
כ"ט סיון התשע"ה / 16.06.2015 12:18

סימנו מטרה: היועץ המשפטי לממשלה, עו”ד יהודה וינשטיין, אישר לחדש חקירה נגד ח”כ אורן חזן על תקיפת עובד ציבור בשנת 2010.

התיק כבר החל להיחקר בעבר, אך לאחר שחזן נבחר לכנסת נדרש אישורו של היועץ המשפטי לממשלה כדי להמשיך בחקירה.

לפי התלונה, חזן הגיע נסער לבניין עיריית אריאל לאחר שחשבון בנק של משפחתו עוקל עקב חוב לעירייה. לאחר דין ודברים עם מנכ”ל העירייה וראש העיר פרצה קטטה ביניהם.

השניים הגישו תלונה וגם חזן התלונן  בגין תקיפה. המנכ”ל וראש העירייה טרם נחקרו. 

ההחלטה של היועץ המשפטי מגיעה על רקע הסערה סביב חזן, לאחר התחקיר שפורסם בערוץ 2, לפיו ביצע מעשים מפוקפקים בעת עבודתו בבולגריה.

אתמול נחשף בתכנית ‘הצינור’ בערוץ 10 כי מספר צעירות שעבדו תחת חזן בעת שניהל בר במלון פליישר בתל אביב, בשנים 2012-2011, מאשימות אותו כי תקף אותן.

בעקבות חשיפות אלה פנתה אמש ח”כ מיכל רוזין ממרצ ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד חזן. “על פי העדויות שנאספו, המעלות תמונה מטרידה בנוגע להתנהלותו של חזן, אני פונה אליך בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח”כ אורן חזן”, כתבה.

ח”כ אורן חזן מסר בתגובה לכתבה ב’צינור’: “לאחר שטענתם שאני סוחר סמים ומרגל, רק היה ברור וצפוי כי תבואו גם בסוג האשמות זול ונמוך כזה, שגם בו אין כל אמת וכל מטרתו היא סיכול ממוקד, דורסני, ולא הגון של חבר כנסת מכהן אותו הפכתם לשק חבטות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות