וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל מתח ביקורת: "צה"ל מפציץ בעזה בתחמושת שפג תוקפה"

12.6.2015 / 0:34

שר החקלאות אמר באירוע באוניברסיטת אריאל לציון עשור להתנתקות כי חיל האוויר תוקף שטחים פתוחים ברצועה. "אנחנו מחויבים לעבוד לפי הכלל שהקם להורגך השכם להורגו", אמר

מתן חדד

שר החקלאות אורי אריאל התייחס אתמול (חמישי) להסלמה האחרונה בדרום במהלך אירוע באוניברסיטת אריאל לציון עשור להתנתקות. לדבריו, חיל האוויר תוקף שטחים פתוחים ברצועת עזה ומשתמש בתחמושת ישנה שפג תוקפה. הוא טען כי "אין לחכות שיקרה משהו, וכשיש לנו ידיעה על כוונה, מדינת ישראל צריכה לעצור את זה".

"זאת המציאות, אחרי כל ההבטחות על השלום, על השקט, על ירי מידי כואב מאוד על כל ירי מצד שני", אמר אריאל, שהוסיף בזלזול: "כן, אנחנו אכן מחזירים. חיל האוויר תוקף בזעם דיונות חול ריקות וחוזר לבסיסו. עוד טיסת אימונים של חיל האוויר. בדרך כלל, וזה סוד ידוע, משתמשים בתחמושת שפג תוקפה שמתאימה בקושי לאימונים. מנקים את המחסן, מזיזים את הדברים הישנים, זורקים אותם על החולות ועוד פעם מודיעים לעם ישראל על התגובה הקשה הנמרצת והמידית. אנחנו מחויבים לעבוד לפי הכלל שהקם להורגך השכם להורגו".

עוד בנושאים פולטיים-מדיניים
לבני על סערת אירוע הגאווה בבר אילן: כבר לא גאה בלימודיי שם
כשנתניהו חשף בפני הפעילים: "סבי גר ליד משפחת אבו מאזן בצפת"
ראש עיריית ערד לשעבר: "לא עצוב על מות דוד רותם, היה בריון"

ערב שירה וזיכרון לזכרו של שלום שרקי, בגבעה הצרפתית בירושלים. אפריל 2015. טלי מאייר
השר אריאל, אפריל/טלי מאייר

השר הוסיף כי "לאחר עשור שמדינת ישראל גירשה את אזרחיה עוד לא גמרנו לתת להם תשובות. אני עומד פה ואומר לכם - לא קיבלתי הסמכה מממשלת ישראל ובכל זאת - אני מבקש מכם סליחה. אוי למדינה שנוהגת כך בבניה ובבנותיה". אריאל התייחס גם להתגברות הקריאות להטלת חרם על ישראל ועל ההתנחלויות ביהודה ושומרון. "מי שמנסה להחרים אקדמית, כלכלית או בכל צורה אחרת את מפעל ההתיישבות ביהודה, בשומרון, בגולן ובירושלים יקבל מנה אחת אפיים.

אריאל עוד הדגיש כי "אנחנו גמרנו להיות נער הכפות של העולם. מחטיפים לנו ואנחנו מושיטים את הלחי השנייה. אנחנו, כמדינה ריבונית, נשיב מלחמה שערה. יש לנו תומכים רבים. מאות מיליוני אזרחים בעולם שמאמינים בצדקת דרכנו ויתגייסו ויעמדו לימינינו. עברנו את פרעה - נעבור גם את אורנג'".

(עדכון ראשון: 21:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully