שתף קטע נבחר

יואב כץ: "קודם תביאו ספונסרים ואז נמשיך בהכנות"

הבעלים של הפועל חיפה מעוניין קודם כל חיזוק כלכלי למועדון לפני שימשיך בהכנות לעונת המשחקים הבאה. בשיחה עם אנשי המועדון אמר: "לא יכול להיות שבקבוצה בליגה הלאומית יש ספונסר במעל מיליון שקל, ולנו יש בחצי מיליון"

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, החליט להאט את ההכנות לעונה הקרובה והודיע על כך אתמול (שני) לאנשי המועדון, הכוללים את ההנהלה והצוות המקצועי במהלך שיחת סקייפ.

 

במהלך השיחה הבהיר כץ: "מה שכרגע מעניין אותי זה שנמצא ספונסר לעונה הקרובה .אני מוציא מיליונים ועושה הכל שתהיה פה קבוצה טובה ולכן אני מבקש שכל ההתמקדות תהיה עכשיו במציאת ספונסר ואז נוכל להמשיך בהכנות. לא יכול להיות שבקבוצה בליגה הלאומית יש ספונסר במעל מיליון שקל, ולנו יש בחצי מיליון". בחיפה עדיין לא יודעים אם הספונסרים "התאמה " שתמכו במועדון, ימשיכו בעונה הקרובה ולפי בקשת הבעלים, מנסים בעלי התפקידים לחפש תמיכה.

 

רוצה ספונסר. יואב כץ (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
רוצה ספונסר. יואב כץ(צילום: ראובן כהן)

 

בתוך כך, המאמן טל בנין ממשיך לנסות ולגבש סגל. בנין נפגש אתמול עם ערן לוי ושמע ממנו מה יוכל לתרום למועדון כשאת רשמיו מהשיחה העביר לבעלים כץ . בשלב זה לא קיימת התקדמות בהבאתו של החלוץ לשורות האדומים . בנין גם נפגש על דיא סבע כפי שנכתב ב-ynet ספורט ובחיפה מקווים שסבע יצטרף. הקשר הסרבי דאגן צ'ראן ששיחק כבר בשורות חיפה מועמד לשוב לאחר שהביע את רצונו לחבור שוב לאדומים . בחיפה ממתינים לכץ שיסגור את עסקת צירופם של אנס דאבור ועלי חטיב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
יואב כץ ואפרים גבאי
צילום: ראובן כהן
מומלצים