שתף קטע נבחר

בר טימור: "עשינו בסיום כל טעות אפשרית"

בהפועל ירושלים לא חגגו יותר מדי את ה-75:76 על מכבי ראשל"צ וה-0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. ברייסי רייט ספג ביקורת על יכולתו, הלפרין: "המשחק כמעט ברח לנו מהידיים"

למרות הניצחון 75:76 על מכבי ראשל"צ וה-0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף, בהפועל ירושלים יצאו לא מרוצים מהמשחק אתמול. בעיקר מאחר ואיבדו יתרון דו-ספרתי (16 הפרש) ברבע האחרון והיו מרחק החטאה של אייזאה סוואן מהפסד.

 

עוד לפני המשחק ציינו בקבוצה שרמת הריכוז של השחקנים לא נמצאת בשיאה בשבוע האחרון. בקבוצה מתחו ביקורת על היכולת של השחקנים ברבע האחרון, בעיקר על זו של ברייסי רייט שסיים ערב של 9 נקודות (0 מ-6 איום לשתיים) ב-27 דקות. מהעבר השני, דונטה סמית' זכה לבחים על משחקו (25 נקודות) והקבוצה אמרו: "הוא יודע להגיע במאני טיים".

 

המשחק השלישי בסדרה יתקיים כבר ביום חמישי הקרוב בארנה, בו יקוו שחקניו של דני פרנקו להשלים סוויפ נוסף לאחר שסיימו את סדרת רבע הגמר מול הפועל ת״א ב-0:3.

 

בר טימור סיפר: "צריך לתת לראשל"צ קרדיט, הם לא נשברו ונלחמו עד הסוף. עשינו כל טעות אפשרית בשלוש הדקות האחרונות, נקרא לזה מזל או הגנה ועבירה חכמה. מצד אחד, קצת מעצבן שזה קורה לנו, אבל מצד השני, אנחנו חוזרים עם ניצחון".

 

הקפטן יותם הלפרין, שרשם בשני המשחקים האחרונים בממוצע 7 נקודות ב-27 דקות, הוסיף: "ברוב המשחק באמת שלטנו, בדקות האחרונות קרו לנו דברים שלא אמורים לקרות. לא הייתה לנו את אותה האגרסיביות והמשחק לא היה רחוק מלברוח לנו מהידיים. אני לא חושב שאנחנו שאננים, אולי היה איזשהו ריפיון בדקות הללו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שחקני ירושלים
צילום: עוז מועלם
מומלצים