יום ראשון, 19.05.2024 שעה 07:11
לוח משחקים
  • גרמניה
  • 0 - 2
  • ישראל

בנאדו: אם יהיו משחקים חופפים, אהיה בצעירה

מאמן הנבחרת עד גיל 21 ועוזר המאמן בבוגרת הבהיר מה יקרה במקרה של התנגשות בין תפקידיו. על המטרות: "אעשה הכל כדי שנעלה ליורו"

|
בנאדו.
בנאדו. "יש לי תשוקה עזה למקצוע" (איתי כהן)

מאמן נבחרת ישראל הצעירה, אריק בנאדו, ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לרגל כניסתו לתפקיד ותחילתו של קמפיין מוקדמות יורו 2017 לנבחרות צעירות, שייערך בפולין.

מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ערוץ 550 ב-HD ללקוחות הוט וכאן אצלנו באתר.

בנאדו, שהחליף את מיכאל ניס, ינסה להעפיל לטורניר היוקרתי מבית המוקדמות, שכולל את פורטוגל, אלבניה, יוון, הונגריה וליכטנשטיין. בנאדו יוכל להעפיל מהמקום הראשון, או מהמקום השני, תלוי בדירוג הנבחרות שיסיימו במקום השני את הבתים שלהם.

מסע"ת לקראת ליכטנשטיין

הנבחרת תפתח את הקמפיין כבר ביום ראשון הקרוב, אז תצא לוואדוז כדי לפגוש את ליכטנשטיין החלשה במשחק שבו לבנאדו פשוט אסור למעוד אם הוא רוצה לחשוב על עלייה.

בפתח דבריו, אמר בנאדו: "אני שמח מאוד לקבל את התפקיד הזה, תמיד חלמתי לעשות אותו. אומנם הייתה לי קריירה קצה כמאמן, אבל אני שמח שהגעתי לזה. יש לנו חב'רה צעירים וזה אומנם זמן קצר להתכונן, אבל הם קולטים מהר ואני מקווה שנגיע מוכנים".

אריק בנאדו (איתי כהן)
בנאדו. "תמיד חלמתי לעשות את התפקיד הזה" (איתי כהן)
 

על הסגל: "הוא טוב ומוכשר. רובו לא מקבוצות צמרת, אבל אנחנו יודעים ששחקנים צעירים מקבלים הזדמנויות בקבוצות שהן לא במכבי חיפה או מכבי תל אביב. יום יבוא והם יהיו בורג מרכזי בקבוצות פה או בחו"ל".

על העובדה כי השחקנים יגיעו למשחק מול ליכטנשטיין לא בכושר: "זו תקופה קצת בעייתית. חלק מהשחקנים לא שיחקו וחלק יצאו לפגרה מזמן. נחלק את הכוחות, כי אנחנו לא רוצים להעמיס עליהם 90 דקות".

על מטרותיו: "אחת מהן היא ששחקנים ישתלבו בנבחרת הבוגרת ואני מאמין שבעוד שנתיים נראה עוד 2-3 שחקנים שם לפחות. אנחנו רוצים גם לקדם אותם מבחינה מנטלית ומחשבתית ולמקסם את היכולת שלהם".

אריק בנאדו (איתי כהן)
בנאדו. "יום יבוא והשחקנים מהצעירה יהיו בורג מרכזי בארץ או בחו"ל" (איתי כהן)
 

על העובדה כי רבים מחברי הסגל הם פקטור משמעותי בקבוצות שלהם: "זו הפעם הראשונה שבה רוב השחקנים בנבחרת היו בהרכב בשליש האחרון של העונה. בשבילי כמאמן זה דבר מבורך ואני מאמין שהם יוכלו להיות בורג מרכזי בקבוצות שלהם בעונה הבאה".

על אימון הנבחרת הצעירה: "זה לא תפקיד לסוף קריירה. אני מאמן ארבע שנים פחות או יותר, היה לי ניסיון עשיר כשחקן, הייתי עוזר מאמן של אלישע לוי וגם היום של אלי גוטמן בנבחרת הבוגרת. למדתי מהם הרבה. אני מרגיש מוכן לתפקיד ויש לי תשוקה עזה למקצוע".

על היריבות: "הבית קשה. יוון ופורטוגל הן נבחרות לא קלות, אבל המטרה היא לעלות. אנחנו מסתכלים לכל נבחרת בגובה העיניים ואני אעשה הכל כדי שנעלה ליורו. מעבר לכך, המטרה היא להביא את השחקנים לנבחרת הבוגרת. אני כרגע לא מכיר את הנבחרות האחרות, אבל יש לי מספיק זמן אחרי ליכטנשטיין לרגל אחריהן, לעשות סקאוטינג ואני מבטיח שנגיע מוכנים לכל משחק".

אלישע וגוטמן (עמית מצפה)
אלישע וגוטמן. "למדתי מהם הרבה" (עמית מצפה)
 

על קודמו בתפקיד: "אני חושב שמיכאל ניס עשה פה עבודה נפלאה. עברו פה כמעט 60 שחקנים". על האפשרות שתפקידיו (משמש גם כעוזר מאמן הנבחרת הבוגרת יתנגשו "אני מסיים את המשחק מול ליכטנשטיין ויום אחרי זה נוסע עם הבוגרת. אם יהיו משחקים חופפים, אהיה בצעירה כמובן".

על ליכטנשטיין: "ראינו אותה במשחק אחד והכנו מזה וידאו. זה החומר שיש לנו והשחקנים צפו בזה. ננסה לעשות מזה את המקסימום. אני לא אוהב לדבר במונחים של קל. ליכטנשטיין היא לא מהאריות האירופיות, אבל אנחנו האחרונים שיכולים לזלזל באיזושהי נבחרת בעבר נפלנו על יהירות ונקווה שזה לא יקרה לנו".

על הסגנון שיונהג בנבחרת: "אני אנסה להנחיל לשחקנים את מה שאני חושב שהם צריכים לדעת ולהבין, אני רוצה לשחק כדורגל חיובי ושמח, אבל גם מאוד מחויב. אני מקווה שנראה נבחרת טובה".

מיכאל ניס (חגי ניזרי)
ניס. "עשה עבודה נפלאה" (חגי ניזרי)
 

על האפשרות שכל הנבחרות ישחקו באותה שיטה: "יכול להיות שנראה הרבה קווי דמיון בין הצעירה לבוגרת, אבל אנחנו גם צריכים להיות מגוונים כמו שראינו במונדיאל האחרון. לא יודע איך זה עובד מתחתיי, אבל השיתוף ביני ובין אלי (גוטמן) טוב מאוד".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */