המועמד של יש עתיד ניצח בערד • סימס: “המוני חסידי גור בקלפיות”

הבחירות בערד הסתיימו בניצחונו הגדול של מועמד 'יש עתיד', עו"ד ניסן בן חמו • תושבים בעיר קיבלו הודעה בשפה הרוסית מהמועמד המנצח, שמזכירה את התבטאות נתניהו: "המוני חסידי גור בקלפיות, הם ינצחו אם לא תצביעו בעד ניסן בן חמו" • המטה של בן חמו: "לא יודעים אם זה יצא מהמטה שלנו, צריך לבדוק את העניין" • המנצח: אהיה ראש עיר של כולם
אליעזר היון
ט"ז סיון התשע"ה / 02.06.2015 23:55

מפלה לחסידי גור בערד: עו”ד ניסן בן חמו הוא ראש העיר החדש של העיר ערד – כך נקבע הערב (שלישי) בבחירות המיוחדות אשר נערכו בעיר.

בתום מערכת בחירות אינטנסיבית שנמשכה כחודשיים, מאז נבחרה לכנסת ברשימת כולנו ראשת העיר הקודמת, טלי פלוסקוב, התברר כי בן חמו – מועמדה של מפלגת יש עתיד – ניצח בפער גדול את יריבו, ולד סנדרלסקי, מועמד הליכוד. ל פי תוצאות לא רשמיות, הוא זכה לכ-80% מהקולות בעיר.

בן חמו הודה למצביעיו הרבים על האמון שהעניקו לו. “החום והאהבה שקיבלתי במהלך הקמפיין מכל קבוצות האוכלוסייה היו יוצאי דופן. אהיה ראש העיר של כל תושבי ערד. חילונים ודתיים, עולים חדשים וצברים, ימנים ושמאלנים, דלתי תהיה פתוחה בפני כולם ואף קבוצה לא תיפסל על הסף”.

“תושבי ערד הבינו כי הבחירות האלה הן קריטיות לעתידה של העיר. מעורבותם הרבה במערכת הבחירות הוכיחה כי הם לקחו את גורלם בידיהם והחליטו כי רק הם יקבעו לאן פניה של ערד מועדות.

“אני שמח שהם בחרו בשינוי ובהתחדשות. אתגרים רבים וגדולים עומדים לפנינו, בראשם נושא התעסוקה ומצבם הכלכלי של העיר ותושביה, אך אני בטוח כי יחד נצליח להתמודד עם כולם ולהצעיד את ערד קדימה”.

חסידי גור מציפים את הקלפיות

באתר מעריב דווח אמש כי מועמד מפלגת יש עתיד, שניצח בבחירות, שלח לכאורה הודעת אס.אמ.אס לתושבים בשפה הרוסית ובה נכתב: “המוני חסידי גור בקלפיות, הם ינצחו אם לא תצביעו בעד ניסן בן חמו”.

מהמטה של בן חמו נמסר למעריב: ״אנחנו לא יודעים אם המסרון יצא מהמטה שלנו. יש הרבה קונספרציות. צריכים לבדוק את העניין״.

בן חמו

המסרון שנשלח, מזכיר את ההתבטאות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום הבחירות, כשאמר: “המצביעים הערבים נעים בכמויות אל הקלפי

במוקד הקמפיין של המתמודדים ניצבת סוגיית העלייה במספר התושבים החרדים בעיר הדרומית.

הקהילה החרדית בעיר מונה כיום קרוב ל-20 אחוז מכלל מהתושבים.

שלשום חשף העיתונאי עקיבא נוביק ב’ידיעות אחרונות’ כי מועמד ‘יש עתיד’ פרסם מנשרים המכילים תמונות של ‘חרדים שחורים’ המחטטים בפחי זבל ולומדים תורה, זאת כדי להפחיד את אוכלוסיית העיר מפני החרדים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות