קנייה ברשת: החרדי שמכין את המהפכה הבינלאומית הבאה

יותר ויותר אימהות חרדיות ויתרו על הביקור בחנויות הבגדים - הן כבר מכורות לחנויות הווירטואליות • אבל מה עושים כאשר סרגל המידות בבגדים שונה מיצרן ליצרן? • הכירו את אלי ואלס, יו"ר חברת מיי סייז, עם המהפכה המקוונת הבאה
משה זילברמן
י"ד סיון התשע"ה / 01.06.2015 19:00

סניפי הדואר בערים החרדיות עמוסים עד לעייפה באימהות חרדיות הממתינות ל’חבילה’ המיועדת להן. ולא, זו לא  חבילה מדוד מאמריקה.

ב’חבילה’ יש משהו גדול ורחב שמסמל יותר מכל את השינוי הדרמטי שעובר המגזר החרדי בחיבור שלו עם הרשת.

יותר ויותר אימהות חרדיות ויתרו על הביקור בחנויות הבגדים. הן כבר מכורות לחנויות הווירטואליות השונות הפזורות במרחבי הרשת.

הטרנד העולמי צובר תאוצה ובדרך הוא גם כובש את שוק האופנה החרדי.

ביום שישי האחרון, משרד המסחר האמריקני דיווח כי המכירות באתרי המסחר המקוון עלו ב-3.5% בשלושת החודשים הראשונים של השנה לעומת הרבעון הרביעי של 2014, וטיפסו לסכום שיא של 80 מיליארד דולר.

מידה

במקביל עולה מהנתונים שפורסמו – כי כלל המכירות הקמעונאיות נחלשו ב-1.5%, הירידה הרבעונית הראשונה מזה קרוב לשלוש שנים. לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, הרכישות המקוונות זינקו ב-14.5%, לעומת עלייה של 1.6% בכלל המכירות הקמעונאיות.

אבל יש מי שמכין את המהפכה הבינלאומית הבאה: אלי ואלס, חרדי תושב העיר בני ברק, הבין כי למרות העובדה שהמכירות בחנויות הרשת עולות – עדיין ישנן בעיות לא מעטות במסחר המקוון, בעיות שניתן למצוא להם פתרונות שיביאו לפריצת דרך נוספת ולמינוף המכירות בשוק.

אחת הבעיות השכיחות בשוק האופנה האינטרנטי – היא הדיוק במידה – בשל העובדה כי כל יצרן מגדיר את סרגל המידות שלו באופן שונה – מה שמקשה על הלקוחות בבחירת מידת הבגד המדויקת, בעקבות כך – רבים מחזירים את רכישתם לחנויות המקוונות מה שמקשה על תהליך הרכישה.

ואלס עומד בראש חברת my size inc. (מיי סייז), הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב – המפתחת טכנולוגיה לשימוש בטלפונים חכמים, לאיסוף נתוני מידות פיזיים של בני אדם, במטרה להתאים עבורם פרטי לבוש בחנויות ביגוד אלקטרוניות, וזאת במטרה להביא את יכולות המדידה למדויקות.

כל משתמש יוצר לו את ה-ID הייחודי לו, שישמש אותו ברכישות בחנויות מקוונות או בחנויות הרשת.

לפני כשבוע ימים, החברה, דיווחה כי הגישה מסמך רישום מסוג FORM-10 ל-SEC, רשות ניירות ערך האמריקנית במטרה לגייס כ-10 מיליון דולר.

האם מהפכת הקניות הדיגיטליות הבאה תגיע מהעיר החרדית בני ברק? כנראה שנצטרך להמתין ולראות.

מידה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צר לי לאכזב אותך אבל
    14/07/2015 00:01
    שוקי
  1. יש כבר אפליקציה שנקראת יור טילור שסורקת את הגוף שלך ואוטמיתי אומרתלך בדיוק מה המידות שלך לכל חלק בגוף שרק תרצה והיא כבר החלה בשיווק לרשתות אופנה