הילד בן השלוש מאלעד שאושפז במצב אנוש נפטר בשבת מפצעיו

הילד, שסבל ממוגבלות וממחלות רבות, אושפז לפני כשלושה שבועות כשהוא סובל מחבלות פנימיות • הוריו, תושבי אלעד, נעצרו בחשד להתעללות, אולם שוחררו במפתיע כבור יומיים • ההורים מכחישים בתוקף כי עבר התעללות וטענו שנחבל לאחר שנפל
חיים טוויל
י"ג סיון התשע"ה / 31.05.2015 09:00

הילד בן השלוש מאלעד שנפצע לפני כשלושה שבועות באורח אנוש ואושפז בבית החולים תל השומר כשהוא סובל מחבלות פנימיות, נפטר בשבת מפצעיו.

מיד לאחר אשפוזו של הילד, בעל צרכים מיוחדים שסבל ממחלות רבות, נעצרו הוריו בחשד להתעללות, אולם שוחררו במפתיע יומיים אחר כך.

בחקירתם הכחישו ההורים כי הילד עבר התעללות וטענו כי נפל ונחבל. אולם, לדעת הרופאים שטיפלו בילד החבלות נגרמו מתקיפה או מהתעללות פיזית.

עם שחרורם של ההורים טענו במשטרה כי החקירה נמשכת, וכי טרם הוסר החשד שהם מעורבים בפציעתו של בנם.

עו”ד יזהר קונפורטי, המייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית צוטט לאחר מעצרו באתר ‘וואלה’, כי מדובר “בילד הסובל ממחלות רבות מיום היוולדו, וכתוצאה מכך הוא אושפז כמה פעמים. במקרה האחרון האב הזעיק אמבולנס לאור הידרדרות חמורה במצבו הרפואי של הבן.

“מדובר באב שמטפל במסירות בכל בעיותיו הרפואיות של הבן מאז היוולדו. כמו כן, חשוב לציין כי האב מעולם לא נחשד בפגיעה במי מילדיו. הוא משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ומכחיש כל פגיעה בבנו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משפחה מסכנה
    31/05/2015 13:25
    תושב
  1. ההורים חפים מפשע! מדובר במשפחה שאיבדה את היקר לה לא על אף אחד מישראל. ה יחזק אותם וישמור עליהם והמקום .ינחם אותם. אמן.