יום שני, 27.05.2024 שעה 04:25

פדרר, ואורינקה, נישיקורי ומונפיס בשמינית הגמר

רולאן גארוס: השווייצרים צלחו את משחקי הסיבוב השלישי, היפני ניצל פציעה של בקר. נשים: איבנוביץ', קורנה, מקרובה, מוגורוסה ושראפובה העפילו

|
רוג´ר פדרר. עלה לשמינית הגמר (רויטרס)
רוג´ר פדרר. עלה לשמינית הגמר (רויטרס)

משחקי הסיבוב השלישי ברולאן גארוס 2015 נפתחו היום (שישי). בגברים, אלוף 2009 רוג'ר פדרר עלה לשמינית הגמר עם ניצחון נוח על המדורג 87 בעולם דמיר דזומור מבוסניה, 4:6, 3:6 ו-2:6. פדרר שמדורג שני בטורניר ועדיין לא איבד מערכה, יחכה בשמינית הגמר לגאל מונפיס הכוכב המקומי (13), שהיה כבר עם רגל וחצי מחוץ לטורניר לאחר שפיגר 4:1 עם שבירה כפולה במערכה הרביעית, אלא שפתאום תפס מונפיס אנרגיה מטורפת, הטניס שלו הפך אגרסיבי והוא המליח לנצח אחרי שלוש שעות וחצי 6:4, 6:7, 6:3, 4:6 ו-3:6.

אלוף אוסטרליה 2014, סטן ואורינקה השווייצרי ששואף להגיע לרבע הגמר מול פדרר, התקדם לשמינית הגמר עם ניצחון משכנע 4:6, 3:6 ו-2:6 על סטיב ג'ונסון האמריקאי. ואורינקה ישחק ברבע הגמר מול ז'יל סימון (12) שניצח בדרבי צרפתי את ניקולס מאהו הוותיק 2:6, 7:6, 7:6, 3:6 ו-1:6.

המדורג חמישי קאי נישיקורי זכה בעלייה לשמינית הגמר ללא משחק אחרי שבנג'מין בקר הגרמני פרש לפני ההתמודדות. נישיקורי ישחק בשלב 16 האחרונים מול אחת מהפתעות הטורניר, טמירז גבאשווילי מרוסיה (76), שניצח את לוקס רוסול הצ'כי (23), 4:6, 4:6 ו-4:6. גבאשווילי משחזר את הישגו מ-2010, אז גם הגיע לשמינית הגמר.

נישיקורי (רויטרס)
נישיקורי (רויטרס)
 

המדורג רביעי תומאס ברדיך גבר על בנואה פאייר המקומי וגם על כל הקהל שעמד מאחוריו. הצ'כי איבד את המערכה השנייה, אך התאושש וניצח 1:6, 7:6, 3:6 ו-4:6. בשמינית הגמר יפגוש ברדיך את המדורג 14 ג'ו וילפריד טסונגה המקומי שגבר על פבלו אנדוחר הספרדי 6:7, 4:6, ו-3:6.

איבנוביץ' מול מקרובה ושראפובה מול סאפארובה בשמינית הגמר
בין הנשים, כבשה אנה איבנוביץ' הסרבית את המקום הראשון בשמינית הגמר. המדורגת שביעית שזכתה בטורניר ב-2008 הביסה את דונה וקיץ' הקרואטית 0:6 ו-3:6 והייתה מאושרת בסיום לאחר שהשיגה ניצחון קל ולא נאלצה לחזור מפיגור מערכה כמו בשני הסיבובים הקודמים. איבנוביץ' תפגוש בשמינית הגמר את המדורגת תשיעית אקטרינה מקרובה שניצחה את חברתה לזוגות אלנה וסנינה בדרבי רוסי 2:6 ו-4:6.

אליז קורנה הצרפתייה (29) שימחה את הקהל כשעלתה לראשונה בקריירה שלה לשמינית הגמר בטורניר הביתי אחרי משחק הפכפך מול מדיחתה של סימונה האל, מריאנה לוצ'יץ' בארוני הקרואטית 6:4, 3:6 ו-5:7. קורנה תאבק על מקום ברבע הגמר היוקרתי מול המדורגת 19, אלינה סביטולינה בת ה-19 מאוקראינה שגברה על מדיחתה של אגה רדוונסקה, אניקה בק הגרמנייה 3:6, 6:2 ו-4:6.

אנה איבנוביץ´ (רויטרס)
אנה איבנוביץ´ (רויטרס)
 

אלופת הרולאן גארוס המכהנת מריה שראפובה שסובלת ממחלה, ממשיכה למרות זאת הלאה בטורניר. שראפובה גברה 3:6 ו-4:6 על פיינליסטית 2010 המדורגת 26 סמנתה סטוסר האוסטרלית, שבוודאי חשה תחושה של החמצה על שלא הצליחה לנצל כמה הזדמניות טובות לשנות את המומנטום של המשחק. שראפובה תנוח עוד יומיים לפני שמינית הגמר מול הצ'כית לוסי סאפארובה (13), שהשיגה ניצחון נאה על המדורגת 20, סבין ליזיקי הגרמנייה 3:6 ו-6:7.

קרלה סוארס נבארו, שהגיעה לפאריס מדורגת שמינית אחרי עונת חימר נהדרת, נבלמה כבר בסיבוב השלישי על-ידי האיטלקייה פלביה פנטה (28) בת ה-31 עם 6:3 ו-6:4. פנטה תפגוש בשמינית הגמר את גרבין מוגורוסה (21). הספרדייה, שבשנה שעברה העיפה את סרינה ונעצרה רק ברבע הגמר, גברה על המדורגת 11 אנג'ליקה קרבר מגרמניה 6:4, 2:6 ו-2:6.

אסור לפספס
נגןההפתעה שחיכתה לטוני קרוס בחדר ההלבשה
ההפתעה שחיכתה לטוני קרוס בחדר ההלבשה
נגןהכוכבת של אסטון וילה עם טכניקה מרשימה
הכוכבת של אסטון וילה עם טכניקה מרשימה
נגןהקיץ כבר כאן: אלחמיסטר משיקה בגד ים חדש
הקיץ כבר כאן: אלחמיסטר משיקה בגד ים חדש
נגןרונאלדו בדרך לקבוע שיא אישי חדש באירופה
רונאלדו בדרך לקבוע שיא אישי חדש באירופה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */