שתף קטע נבחר

צ'אמפיונס יום ד': 2 בתים פתוחים, 2 פחות

המחזור ה-5 של ליגת האלופות יינעל, כשצ'לסי ואינטר ינסו להבטיח עליה וברמן תקווה לחזור לתמונה. בארסה וספורטינג יריבו על הבכורה בבית 3, אתלטיקו וליברפול ישמרו על הבית

משחקיהם של בתים 1-4 בליגת האלופות ישלימו היום (ד') את המחזור החמישי, כשבבתים 1 ו-2 נראה שהמאבק עדיין פתוח לחלוטין. בתים 3 ו-4 עושים רושם כמעט סגורים, אך רק אחרי המשחקים של הלילה נהיה יותר חכמים.

 

 

בית 1 - הפרש של 3 נקודות בין המובילה לאחרונה

ההפרש בין הקבוצה המובילה בבית (צ'לסי) לזו האחרונה (קלוז') הוא שלוש נקודות בלבד, כך ששני מחזורים לסיום הכל עדיין פתוח, וקלוז' עדיין יכולה להפתיע את כולם ולהעפיל לשלב הבא. לשם כך עליה לנצח בבית את רומא של לוציאנו ספאלטי, הקבוצה החמה ביותר באיטליה כרגע.


דניאל דה רוסי, רומא. ימשיכו את המומנטום? (צילום: רויטרס)

 

ניצחון של צ'לסי בבורדו יבטיח לאנגלים את העליה, ללא קשר למשחק בין רומא וקלוז'. כזכור, הקבוצה של פליפו סקולראי הביסה את בורדו 0:4 בסטאמפורד ברידג'. האיטלקים והצרפתים עומדים כרגע בשיוויון נקודות (6), כשלרומא יתרון בשל יחס שערים.

 

בית 2 - ברמן תחזור לחיים?

הבית המעניין ביותר הערב: אף אחד לא היה מאמין לפני מספר שבועות כי ורדר ברמן תהיה זו שנמצאת במקום האחרון. ניצחון ביתי של פמגוסטה על הגרמנים, והישג דומה של אינטר במשחק השני בבית, יבטיח להפתעת הבית מקפריסין עליה לשלב ההצלבה. ברמן חייבת לחזור הביתה עם ניצחון ראשון העונה בצ'אמפיונס על מנת להשאר בתמונה, כשגם היא תחזיק אצבעות לניצחון של ז'וזה מוריניו.

 

אינטר יכולה להסתפק בנקודה אחת בלבד בבית נגד פנאתינייקוס, על מנת להבטיח העליה. במקרה של תיקו במשחק המקביל, תוכל אינטר לחגוג גם אם תפסיד.


סמואל אטו. ניצחון על ספורטינג, ויש מקום ראשון (צילום: AFP)

 

בית 3 - בארסה וספורטינג בקרב על ראשות הבית

רוב העניינים בבית זה כבר נסגרו, כשגם ברצלונה וגם ספורטינג ליסבון כבר הבטיחו את עלייתן לשלב הבא. הערב הן ייפגשו ראש בראש, על מנת לקבוע מי

תעלה מהמקום הראשון ומי מהשני. ניצחון ספרדי יבטיח לפפ גוארדיולה את הבכורה, כל תוצאה אחרת תשאיר את ההכרעה למחזור האחרון. המשחק בין שחטאר דונייצק וספורטינג ליסבון הינו לפרוטוקול בלבד.

 

בית 4 - אתלטיקו וליברפול יטיילו הלאה?

ניצחונות ביתיים של אתלטיקו מדריד (נגד איינדהובן) ושל ליברפול (נגד מארסיי) יבטיחו את עלייתן של השתיים לשלב הבא. לספרדים עשויה להספיק תוצאת תיקו בלבד, במידה וליברפול תימנע מהפסד. באופן דומה יספיק לאנגלים תיקו, בשילוב שיוויון או ניצחון של אתלטיקו. המרסיסייד יתחזקו מחר משמעותית, לאחר שסטיבן ג'רארד יחזור להרכב הקבוצה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים