שתף קטע נבחר

רפא בניטס אישר: עוזב את נאפולי

המאמן שצפוי לחתום בריאל מדריד כינס מסיבת עיתונאים, בה אישר רשמית שייפרד מקבוצתו האחרונה. ביום רביעי הבא הוא אמור להיות מוצג בסנטיאגו ברנבאו. דיווח באנגליה: בניטס מנסה לצרף את ראחים סטרלינג לריאל

"הסתיימה התקופה שלי בנאפולי, אני מודה לנשיא, לאוהדים ולכל הקבוצה על הניסיון הזה ורוצה לעזוב עם ניצחון". כך אמר היום רפא בניטס במסיבת עיתונאים באיטליה, אותה קיים יחד עם נשיא המועדון אאורליו דה לורנטיס. בניטס צפוי להתמנות למאמןו ריאל מדריד, שפיטרה את קרלו אנצ'לוטי בתחילת השבוע. ביום רביעי הבא הוא אמור להיות מוצג ב"סנטיאגו ברנבאו".

 

 

גם הנהלת נאפולי הודיעה רשמית: "אנחנו מודים לבניטס על התקופה ביחד". יחד עם זאת, במסיבת העיתונאים לא הורשו הכתבים לשאול את המאמן שאלות בנוגע לריאל מדריד. בניטס כבר סיכם את פרטי חוזהו עם הנהלת הקבוצה הספרדית. הנושאים שהוא ממשיך לדון איתם קשורים לצוות המקצועי שיעבוד איתו, להחלטות בענייני בניית הסגל ולקידום השחקנים הצעירים של המועדון. בעיתון "אס" נכתב כי סוכניו של המאמן אישרו שהמעבר שלו לריאל כבר סגור וכי רק התפתחות מיוחדת ובלתי צפויה תמנע את הגעתו למדריד.

 

לא היה קל לריאל לנהל עמו מו"מ. בניטס (צילום: getty images) (צילום: getty images)
לא היה קל לריאל לנהל עמו מו"מ. בניטס(צילום: getty images)

 

המו"מ בין סוכנו של בניטס, גרסיה קילון, לבין הנהלת ריאל מדריד, לא היה פשוט. המאמן שעבד באנגליה דרש מראשי המועדון לאפשר לו לעבוד בשיטה הנהוגה באי הבריטי ושהוא ישמש למעשה

כמנג'ר. הוא טען כי הוא חייב לשלוט מקרוב בנעשה בקבוצה, לפקח על קידום השחקנים הצעירים ולהשתמש בעוזרים בהם הוא יכול לבטוח. הוא דרש למשל שמאמן הכושר פאקו דה מיגל יעבוד לצידו ולא מישהו שהנהלת ריאל תבחר. את חאבי ואלרו דורש בניטס למנות למאמן שוערים ואת אנטוניו גומס לעוזרו.

 

בניטס ייפרד רשמית מאוהדי נאפולי במשחק הביתי של הקבוצה מול לאציו ביום ראשון הקרוב במחזור האחרון בליגה האיטלקית. ניצחון יאפשר לקבוצה מדרום איטליה לחלוף על פני יריבתה ולהעפיל למוקדמות ליגת האלופות. לוצ'יאנו ספאלטי וסיניסה מיכאילוביץ' מועמדים לקבל את התפקיד בנאפולי במקום הספרדי.

 

בניטס אמר: "אני רוצה להיפרד עם ניצחון שיעלה אותנו לצ'מפיונס. כמו שאתם יודעים, החוזה שלי מסתיים ביום ראשון וזה תמיד קשה לעזוב מקום בו אתה יודע שהאנשים אוהבים אותך. כבר שנתיים אני רחוק מהמשפחה שלי וזה לא קל. לפני שבועיים דיברתי עם אשתי ושוחחנו על האפשרות שנישאר, אבל לא יכולתי לשכנע אותה. המשפחה הייתה תמיד לפני הכל".

 

מועמד לליגה הספרדית. ראחים סטרלינג (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מועמד לליגה הספרדית. ראחים סטרלינג(צילום: AFP)

 

בעיתוני אנגליה פורסם שבניטס מעוניין לצרף לריאל מדריד את קשר ליברפול, ראחים סטרנלינג, אשר הרגיז לאחרונה את אוהדי האדומים כשטען כי הוא מעוניין לעזוב. לבלאנקוס לא תהיה בעיה לשלם לאנגלי את המשכורת (100,000 ליש"ט בשבוע) אותה הוא מקבל באנגליה והם מוכנים לשלם לסגנית אלופת ספרד סכום של 50 מיליון ליש"ט תמורתו.

 


פורסם לראשונה 28/05/2015 10:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים