שתף קטע נבחר

בלבול: "שש נקודות ונהיה באירופה"

במכבי חיפה מתכוננים למשחקם מול מכבי פ"ת (ב', 20:55) במטרה לעשות עוד צעד כדי להשיג את המקום הרביעי. בגזרת הרכש, הירוקים מאמינים כי קשר ק"ש, רועי קהת יעדיף להגיע לכרמל ולא למכבי ת"א, למרות ההצעה הכספית העדיפה של הצהובים

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה למשחק מול מכבי פ"ת (ב', 20:55), כשבמקביל נעשים מאמצים להחתים את רועי קהת, קשר קריית שמונה. בחיפה מאמינים שקהת יעדיף להגיע אליהם ולא למכבי ת"א, למרות שההצעה של הצהובים מפתה יותר. בחיפה הבהירו לקשר שהוא יהיה פקטור משמעותי בסגל של רוני לוי וכי המאמן בונה עליו כשחקן מוביל בעונה הבאה.

 

טבלת ליגת העל

תקצירי ליגת העל

 

בינתיים המאמן הנוכחי, מרקו בלבול, בירך את מכבי ת"א על הזכיה בטרבל: "אני חושב שמגיע למכבי ת"א כל הכבוד על הדרך שבה הם זכו בתארים, הם עשו עונה פנטסטית".

 

דקל קינן מתכונן למכבי פ"ת (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
דקל קינן מתכונן למכבי פ"ת(צילום: ראובן כהן)

 

בלבול גם התייחס להשגת הכרטיס לאירופה ואמר: "אם היינו מתחילים כך מתחילת העונה היינו במקום אחר, מגיע לקהל הזה להיות באירופה. בתחילת העונה הפסדנו הרבה מאוד נקודות. אנחנו במרחק נקודה אחת מבית"ר ירושלים, אנחנו נעשה את העבודה שלנו ומאוד מאמין שיהיה בסדר. 6 נקודות שלנו ומאמין שנשיג את הכרטיס לאירופה".

 

בלבול סרב להתייחס להצגתו של לוי בתור המאמן הבא של הקבוצה מהכרמל: "הפוקוס שלי זה לא להתייחס לעונה הבאה, כל מה שמעניין אותי ואת השחקנים זה הפוקוס במטרות שלנו - להגיע למשחק מול מכבי פ"ת נחושים. אני משאיר קבוצה שיכולה לעשות דברים מדהימים בעונה הבאה, אני לא פגוע שאני לא אמשיך במועדון, אני מרגיש מצוין. חצי העונה המצוינת שלי נותנת לי כוח להמשיך לעשות דברים. רואים את הקבוצה מרוכזת מפוקסת ויודעת לעשות את ההפרדה".

 

חוזר לכשירות. אלירן עטר (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה) (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)
חוזר לכשירות. אלירן עטר(צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)

 

בצד המקצועי, בחיפה מאמינים שאלירן עטר יהיה כשיר למשחק מול פ"ת. החלוץ מתחיל להתאושש מהמתיחה ממנה סבל ובמועדון אופטימיים לגבי הסיכוי שישותף במהלך המשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
יביא את הכרטיס לאירופה?מרקו בלבול
צילום: ראובן כהן
מומלצים