יעלון לבן דהן: “מתנצל שלא עודכנת על ביטול ההפרדה”

שר הביטחון משה בוגי יעלון שוחח עם סגנו הרב אלי בן דהן והתנצל על כך ששלח אותו לנמק מעל דוכן הכנסת את הפיילוט שיפריד בין יהודים ופלסטינים בקווי האוטובוס ביהודה ושומרון - מבלי לספר לו שהיא בוטלה • בשיחה אמר יעלון כי הוא מקווה שהדבר לא יפגע ביחסי העבודה של השניים • בן דהן הובך מול המצלמות כאשר ח"כים סיפרו לו על ההשעייה
אריה ריבקינד
ב' סיון התשע"ה / 20.05.2015 20:37

שר הביטחון משה יעלון התקשר אחר הצהריים (רביעי) אל סגנו, הרב אלי בן דהן, והתנצל בפניו על הביזיון שהיה מנת חלקו בכנסת.

סגן שר הביטחון החדש נשלח הבוקר לנמק במליאת הכנסת את ההחלטה של משרד הביטחון להפעיל פיילוט שיפריד בין יהודים ופלסטינים בקווי האוטובוס ביהודה ושומרון – מבלי לעדכן אותו שהיא בוטלה.

בשיחה בין השניים אמר יעלון לבן דהן כי הוא מצטער שהעמיד אותו במצב לא נעים, והוסיף כי מדובר היה באירוע מתגלגל ולכן לא הספיק לעדכן אותו על השינוי בהחלטה.

יעלון אמר כי הוא מקווה שהדבר לא יפגע ביחסי העבודה התקינים של השניים.

הבוקר הגיש ח”כ עפר שלח שאילתה דחופה לשר הביטחון על ההחלטה.

אלא שאז, בזמן שבן דהן נימק מעל הדוכן במליאה – אל מול המצלמות – מדוע אין בעיה בהחלטה, הודיעה לו ח”כ תמר זנדברג ממרצ כי ראש הממשלה ושר הביטחון החליטו להשעות את ההחלטה.

סגן השר המובך אמר: “אני מודה שאני מופתע מההשעיה, ואומר בגילוי לב שלא ידעתי על כך ולא עדכנו אותי. אני חושב שלא ראוי לשלוח אותי להשיב תשובה מבלי שאדע על כך”.

הוא הוסיף: “הבוקר אני מתחיל בתפקידי. אני מודה שזה מהלך לא נכון ולא ראוי, ואני אלמד אותו”.

בתחילת השבוע דווח כי הרב אלי בן דהן לא יופקד על המינהל האזרחי, בניגוד להסכם הקואליציוני בין הליכוד לבית היהודי. זאת בשל התנגדות שר הבטחון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות