שתף קטע נבחר

ראדה פריצה בהרכב מכבי, ורמוט על הספסל

הקשר שלא נכלל ב-18 של האלופה במשך חודשיים וחצי יחכה להזדמנות (ד') בגמר הגביע מול הפועל ב"ש, ראדה פריצה בהרכב. מליקסון בסגל של אלישע לוי, אליניב ברדה יפתח. גולדבאר ערך ביקור אצל ניצולי שואה לפני המשחק

אחרי חודשיים וחצי בהם ראה את קבוצתו, מכבי תל אביב, מהיציע בעקבות פציעה, גילי ורמוט, יחזור הערב (ד', 20:30) לסגל של מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע.

 

 

הסיבה שורמוט נכלל בסגל של האלופה הישראלית למרות שרק לאחרונה חזר לאימונים היא מכיוון שלמאמן פאקו אייסטראן ישנה בעיה רצינית בשחקנים אותם הוא יכול לכלול למשחק.

 

מי תניף אותו בסוף הערב? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מי תניף אותו בסוף הערב?(צילום: אורן אהרוני)

 

אוהדי הפועל ב"ש ומכבי ת"א, רגע לפני (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי הפועל ב"ש ומכבי ת"א, רגע לפני(צילום: אורן אהרוני)

 

ורמוט. חוזר לסגל אחרי חודשיים וחצי (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
ורמוט. חוזר לסגל אחרי חודשיים וחצי(צילום: גיל נחושתן)

 

בנוסף למוצהבים, למכבי ת"א יש גם רשימת פצועים, וסה"כ 17 שחקנים עמדו לרשותו של הספרדי לקראת המפגש הגורלי מול הבאר שבעים.

 

כרגע עדיין לא ברור האם פאקו יחליט לשתף את הקשר שמאז העברתו הדרמטית מהפועל ת"א ליריבה העירונית, שותף רק בשני משחקי ליגה במדי הצהובים ובמשחק הגביע מול קריית שמונה בו נפצע.

 

מאור מליקסון. ישחק? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מאור מליקסון. ישחק?(צילום: אורן אהרוני)

 

אצל הפועל ב"ש מאור מליקסון המתאושש לא יפתח ב-11 של אלישע לוי, אבל כן נכלל בסגל ועשוי להיות משותף. שלומי ארבייטמן ואליניב ברדה בהרכב.

 

גולדהאר ביקר ניצולי שואה

לפני המשחק, בעלי מכבי ת"א, מיץ' גולדהאר, ביקר לפני המשחק במתחם עמותת "יד עזר לחבר", המפעילה בית חם לניצולי שואה. גולדהאר, שהגיע מלווה בבני משפחתו ובמנכ"ל מכבי ת"א מרטין ביין, סייר במקום, קיבל הסבר ממנכ"ל העמותה שמעון סבג, הביט בתמונות התלויות על הקירות, שוחח עם ניצולי השואה והתרגש מאוד לשמוע את סיפור חייהם.

 

 (צילום: עמותת יד עזר לחבר) (צילום: עמותת יד עזר לחבר)
(צילום: עמותת יד עזר לחבר)

 (צילום: עמותת יד עזר לחבר) (צילום: עמותת יד עזר לחבר)
(צילום: עמותת יד עזר לחבר)

 

"ראו עליו שהוא התרגש מאוד", סיפר סבג, "החלטנו לקרוא לבניין בו ביקר גולדהאר על שמה של אמו סאלה, שהיא בעצמה ניצולת שואה ועודנה בחיים". אנשי העמותה סיפרו כי גולדהאר הבטיח לעזור לבית. "שמחנו לארח אדם בדמותו של גולדהאר, שעשה ועושה ותורם לטובת פעילויות שונות למדינת ישראל", אמר סבג, "הבית הזה שבו אנו מעניקים מיטה חמה ומחזירים את כבודם של ניצולי השואה רואה בגולדהאר תמיד אורח של כבוד".  

הרכב מכבי ת"א: חואן פאבלו, יובל שפונגין, עומרי בן הרוש, ניקולה מיטרוביץ', גל אלברמן, דן אייבינדר, יואב זיו, מהרן ראדי, דור מיכה, ערן זהבי וראדה פריצה.


פורסם לראשונה 20/05/2015 18:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ראדה פריצה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים