שתף קטע נבחר

קארים בנזמה ייכנס לכלא?

חלוצה של ריאל מדריד נתפס אתמול (ג') ע"י משטרת מדריד בפעם השלישית מאז 2013 כשהוא נוסע ללא רישיון נהיגה. בתקשורת הספרדית מדווחים כי הפעם הוא יעמוד למשפט וקיים סיכוי שימצא את עצמו מאחורי סורג ובריח. בפעם הקודמת בה נעצר נקנס הצרפתי החובב מכוניות מהירות ב-180 אלף יורו

טעות חייו? התקשורת הספרדית מדווחת אחר הצהריים (ד') כי חלוצה של ריאל מדריד, קארים בנזמה, עוכב אתמול בבוקר ע"י המשטרה המקומית לאחר שנתפס כשהוא נוהג ללא רישיון נהיגה על הכביש המהיר, סמוך לנמל התעופה במדריד.

 

זו הפעם השלישית מאז 2013 שבנזמה נעצר באותה האשמה ובספרד טוענים כי הפעם השלטונות לא יעברו על כך בשתיקה והוא צפוי לעמוד למשפט מהיר.

 

בנזמה. האהבה למכוניות תכניס אותו לכלא? (צילום מסך מתוך טוויטר)
בנזמה. האהבה למכוניות תכניס אותו לכלא?(צילום מסך מתוך טוויטר)

 

בנזמה נצפה ע"י השוטרים נוהג במכונית הרולס-רויס הלבנה שלו יחד עם אישה ששהתה ברכבו באותו הזמן. כשהשוטרים עצרו אותו לבדיקה שגרתית וביקשו את רישיון הנהיגה של הכוכב הצרפתי, הוא ניסה לשקר ואמר ששכח אותו בביתו. השוטרים לא ויתרו, ערכו בדיקה פשוטה וגילו כי בנזמה אינו מחזיק כלל ברישיון. בעקבות כך הוא עוכב לחקירה.

 

התקרית הקודמת בה היה מעורב כללה נסיעה של הצרפתי במהירות של 194.4 קמ"ש בכביש בו הנהיגה המותרת היא עד 100 קמ"ש. על כך הוא נקנס בלא פחות מ-180 אלף יורו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים