שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: 10 ישראלים וכל הזרים ישוחררו

עזיבה המונית במועדון האדום: מנדיונדו מעוניין להשאיר רק שני שחקנים המחזיקים בחוזה - פאלח ואזולאי. אבוטבול מחוץ לתוכניות, אך לא מתכוון לוותר על חוזהו

מאמן הפועל ת"א, ססאר מנדיונדו, העביר לאחרונה את הרשימות הסופיות שלו לקראת העונה הבאה ועתה ניתן לחשוף כי מבין השחקנים המחזיקים בחוזים, רק שניים נמצאים בתוכניות שלו: סארי פלאח ושלומי אזולאי, שגם הם יצטרכו לקצץ בשכרם בכדי להישאר.

 

 

המשמעות הישירה היא שהקפטן שי אבוטבול לא נמצא בתוכניות של המאמן הספרדי לעונה הבאה, כפי שפורסם לראשונה ב"ידיעות אחרונות", אולם נראה כי צפויה מלחמת התשה בין הצדדים. הקשר שוויתר על סכומים רבים בשנים האחרונות, מחזיק בחוזה לשנתיים הבאות ואין כל סיכוי שיוותר עליו. גם ישראל זגורי שמחזיק בחוזה לא ימשיך, וכמוהו גם ליאור לוי, שבהפועל אמורים היו להשיב לו האם הם ממשים את האופציה עליו.

 

למעשה מנדיונדו מתכוון להשאיר מהסגל הקיים רק את שחקני הבית - מוחמד אבו אל היג'ה, רמזי ספורי ושגיב יחזקאל, יחד עם פלאח ואזולאי, ומצד שני התוכנית היא לשחרר לא פחות מעשרה שחקנים ישראלים ואת

הזרים יורגן קולין, לוקאס סאשה, איזגבו אבונימה ואמידו באלדה. מי שכמעט בוודאות לא ימשיכו הם תום אלמדון, משה אוחיון, מתן אוחיון, אברהם צ'קול, חטאה עוביידה, אריאל לזמי, פיליפ אבו-מאנה, גל מלכה, שון מלכה וכנראה שגם דודו ביטון.

 

מי שעד כה סגרו בהפועל לעונה הבאה הם אריאל הרוש, איסו לנגנה, שמואל שיימן ואדי גוטליב, כשהמטרה הבאה היא לסכם סופית עם איאד אבו-עביד ממכבי נתניה, למרות שמכבי ת"א ומכבי חיפה נכנסו לתמונה. בהפועל גם החליטו לנסות להחזיר את בן שהר, שמעדיף בשלב הזה להישאר בחו"ל, ולצרף גם את גיא אסולין.

 

אל בעלי התפקידים הרבים שיעזבו את הקבוצה בשבועות הקרובים יצטרף יגאל אנטבי, ששימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בעונה החולפת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שי אבוטבול
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים