יום ראשון, 19.05.2024 שעה 23:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

גיא לוי: יש אנשים שאין להם לחם, אנחנו בגן עדן

לקראת מכבי פ"ת הערב ב-20:30, מאמן בית"ר י-ם בחר בצורה ציורית לנטוע אופטימיות בשחקניו בצל חוסר הוודאות. גם היריבה רוצה את המקום הרביעי

|
גיא לוי (רדאד ג`בארה)
גיא לוי (רדאד ג`בארה)

בצל אי הוודאות בנוגע להמשך דרכו של אלי טביב בבית"ר ירושלים, תגיע מחר  (שני) הקבוצה של גיא לוי למושבה למשחק מול מכבי פתח תקווה ב-20:30 שהפך להיות משחק קריטי במאבק על אירופה לאור הניצחון שלך מכבי חיפה על באר שבע 0:4.

לשחקני הקבוצה מהבירה לא היו יותר מידי ציפיות מהחבורה של אלישע לוי לקראת המפגש מול הירוקים בסמי עופר. "ארבעה ימים לפני גמר גביע כאשר סיפור האליפות גמור, הראש שלהם לא היה במשחק מול חיפה" אומר בבירה.

מאמן בית"ר שידר לשחקנים שלו אופטימיות בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון מחר על המלאבסים ובית"ר תתרחק מהמקום המוביל לאירופה. גיא לוי בחר להתפייט במהלך האסיפה כשאמר: "אני יכול לספר לכם על מישהי מדימונה שאין לה לחם, אין לה כסף לשלם חשמל, חושבת רק איך לשרוד כל יום ואני שומע שאתם כל היום בוכים שאתם לא יודעים מה יהיה בעתיד. יש אנשים במצב הרבה יותר גרוע משלכם, אנחנו בגן עדן. תראו את הקבוצות שירדו ליגה, באיזה מצב הן היו אתמול ותראו אותנו איזה כיף לנו, לכו עם המחשבה האלה למשחק מול פ"ת".

הקרב על אירופה: תיקו מרתק בטדי

המאמן גיא לוי הפתיע את שחקני הקבוצה באימון היום כשתרגל את תומר ירוחם בהרכב על חשבון חנן ממן, שפתח במשחק האחרון מול מכבי חיפה. על השאלה האם יש קשר בין הדברים שאמר הקשר לאחר המשחק מול הירוקים לבין ההחלטה להדיחו מההרכב, אמרו בבית"ר באופן רשמי שאין קשר.

בקרב השחקנים ישנה תחושה שעושים המהלך נעשה במכוון, עקב העבודה כי הקשר הוא אחד מבין השחקנים היחידים בתקופה האחרונה שמציג יכולת טובה יחד עם הקפטן, אופיר קריאף, אלי דסה, טל כחילה ועומר אצילי. גם איציק כהן לא צפוי לעלות בהרכב הפותח ולידור כהן תורגל כחלוץ לצידם של ליביו אנטאל ואצילי.

חנן ממן. תורגל מחוץ להרכב (רדאד ג´בארה)
חנן ממן. תורגל מחוץ להרכב (רדאד ג´בארה)
 

במקביל, עדיין ממתינים לתשובת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לערעור על הנקודות שהופחתו לקבוצה. אם יוחזרו הנקודות המרחק מחיפה יעמוד על נקודה בלבד לפני שריקת הפתיחה במושבה, וניצחון יחזיר אותם אל המקום הרביעי, כאשר אם בית הדין יחליט שלא להחזיר את הנקודות, היועצים המשפטיים של בית"ר עשויים לפנות לערכאות אזרחיות.

במועדון מקיימים שיחות עם לא מעט מיושבי היציעים באצטדיון טדי, כולם בטוחים שאם הנקודות יוחזרו האוהדים יעשו הכל כדי להוכיח שהם מפסיקים עם שירי הגזענות ויפסיקו עם הקריאות מהיציעים. "אם יחזירו את הנקודות ישנם שיחות בין האוהדים שיפסיקו עם השירי גזענות ויצאו לדרך חדשה. אם לא, אז כולם יבינו שיש התנכלות לקבוצה, שתתסיס עוד יותר את הקהל וגם תגרום לכל מי שכן מנסה להתמודד בגלוי מול הגזעניים ביציעים להבין שסימנו את בית"ר", אמרו.

טביב. במועדון יפנו לערכאות אזרחיות? (נעם מורנו)
טביב. במועדון יפנו לערכאות אזרחיות? (נעם מורנו)
 

הרכב משוער: בוריס קליימן, אלי דסה, אופיר קריאף, טל כחילה, דושן מאטוביץ', קלאודימיר פריירה, שלומי אזולאי, תומר ירוחם, עומר אצילי, ליביו אנטאל ולידור כהן.

רן בן שמעון (רדאד ג´בארה)
רן בן שמעון. הכל פתוח (רדאד ג´בארה)
 

"זאת ההזדמנות האחרונה שלנו, ניתן הכל"
מכבי פתח תקווה סיימה את ההכנות לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים מחר באצטדיון המושבה. למארחת תהיה זו הזדמנות אחרונה להגשים את החלום האירופי עליו הם חולמים ובקבוצה מאמינים שהכל עוד פתוח. מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, יעשה שינויים קלים בהרכב לעומת השבוע שעבר. יואכים מונונגה בספק בעקבות פציעה בברכו אך דור אלו ישוב ל-11 הפותחים אחרי עונש ההרחקה וגם דניאל דימוב שקיבל לא מזמן נזיפה על כך שהיה מורחק מספר פעמים.

שחקן בקבוצה אמר: "קשה לנו מאוד נגד הגדולות, אין מה לעשות בכל זאת מדובר בקבוצות טובות. ניתן מחר את הכל כי זאת באמת ההזדמנות האחרונה שלנו. לא האמנו שנגיע מהתחתית לצמרת ואנחנו רוצים להוכיח שאירופה לא גדולה עלינו"

דדי בן דיין (יניב גונן)
דדי בן דיין. לא צפוי להמשיך (יניב גונן)
 

בתוך כך, מרואן קבהא שניהל משא ומתן עם מאריבור הסלובנית סיכם את תנאיו והוא צפוי לחתום כבר בימים הקרובים ולהודיע באופן רשמי על המשך דרכו. בריאן גרזיץ' עבר את ניתוח איחוי הקרע שלו, והוא צפוי להתחיל התאוששות בקרוב. בקבוצה לא יבנו על השחקן להמשך הדרך לאחר שהבינו כי זה יהיה מושבת לפחות מחצית מהעונה הבאה. גם דדי בן דיין מנהל מו"מ עם קבוצות נוספות ולא ימשיך במדי הקבוצה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, דור אלו, עומר דנינו, איבן הרצג, דדי בן דיין, חגי גולדנברג, מרואן קבהא, יובל יעקובוביץ', גיא מלמד, עידן שמש ורועי דיין (יואכים מונונגה).

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטים כדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */