שתף קטע נבחר

הפועל חיפה שרדה בליגה עם 0:0 מול נתניה

הקבוצה של טל בנין לא הצליחה לנצח, אבל נותרה מעל לקו האדום בזכות ההפסד של אשדוד 1:0 להפועל ת"א. הפועל חיפה שניצחה פעמיים ב-3 המחזורים האחרונים, סיימה את הפלייאוף התחתון במקום ה-12. יואב כץ הודיע: "טל בנין ממשיך". צפו

הישרדות, פרק הסיום. הפועל חיפה תשחק בליגת העל גם בעונה הבאה אחרי שנפרדה הערב (ש') ממכבי נתניה ב-0:0 ביתי באצטדיון "סמי עופר". הקבוצה של טל בנין שרדה בליגה בזכות ההפסד של מ.ס. אשדוד 1:0 להפועל ת"א.

 


 

הפועל חיפה הגיעה למחזור הסיום של הפלייאוף התחתון כשהיא תלויה בעצמה. היא החלה אותו כשיש לה יתרון של 2 נקודות על-פני אשדוד וניצחון היה מבטיח לה את ההישארות, אבל בסופו של דבר היא לא הייתה זקוקה ל-3 הנקודות האלה לאור ההפסד של ניר קלינגר וחניכיו במשחק המקביל.

 

אוהדי ושחקני הפועל חיפה חוגגים את ההישארות (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
אוהדי ושחקני הפועל חיפה חוגגים את ההישארות(צילום: גיל נחושתן)

לאלה והרוש מביטים על הכדור (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
לאלה והרוש מביטים על הכדור(צילום: גיל נחושתן)

הפועל חיפה נשארה בליגה. בנין (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
הפועל חיפה נשארה בליגה. בנין(צילום: גיל נחושתן)

 

המשחק עצמו היה מאוזן עם הזדמנויות בשתי הרחבות. אריאל הרוש עצר את מהראן לאלה בצד אחד, עידו לוי בעט מעל למשקוף בצד השני והרשתות לא זזו ב"סמי עופר".

 

את הפלייאוף התחתון סיימה הפועל חיפה במקום ה-12, בו גם החלה את המחזור. היא אמנם החלה את הפלייאוף עם 3 הפסדים רצופים, אבל השיגה את 2 הניצחונות שלה מתי שזה באמת היה חשוב - ב-3 המחזורים האחרונים: 2:3 על הפועל פ"ת ו-1:2 על רעננה.

 

מגרלשווילי מוסר (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
מגרלשווילי מוסר(צילום: גיל נחושתן)

רומאריו פירס מנסה להגיע לכדור (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
רומאריו פירס מנסה להגיע לכדור(צילום: גיל נחושתן)

 

נתניה, מצידה, סיימה עונה לא פשוטה מבחינתה במקום התשיעי, היא הייתה טובה יותר במחצית השנייה, אבל דווקא אריאל הרוש היה המצטיין כשהפגין יכולת גבוהה בין הקורות.

 

טל בנין: "אחד הרגעים המשמחים ביותר"

לאחר המשחק אמר הבעלים יואב כץ על המאמן: "טל בנין ממשיך בחיפה. בנין עצמו אמר: "בגלל מה שקרה ב-3 השבועות האחרונים, זה אחד הרגעים המשמחים ביותר. המועדון הזה לא צריך להילחם נגד הירידה, אנחנו חושבים קדימה. כיף שעמדנו במשימה שלנו וצריך לחשוב בעתיד. אנחנו יכולים להצליח לאורך שנים. לקחתי על עצמי משימה לא פשוטה, הבטחתי ליואב כץ שנישאר בליגה ואני שמח שזה קרה. אני נשאר כאן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
טל בנין והשחקנים חוגגים
צילום: גיל נחושתן
מומלצים