שתף קטע נבחר

אחרי 18 שנה: מ.ס אשדוד ירדה לליגה הלאומית. צפו

פלייאוף תחתון, מחזור אחרון: שחקניו של ניר קלינגר נוצחו 1:0 על ידי הפועל ת"א בבלומפילד ונפרדו מליגת העל. שי אבוטבול כבש (45 בפנדל) אחרי שמיקי סירושטיין הורחק, אלכסנדר דוידוב החטיא פנדל

יום עצוב בהיסטוריה של מ.ס אשדוד. 18 שנה מאז עלתה לליגה הבכירה בפעם האחרונה ולראשונה מאז האיחוד בין עירוני אשדוד להפועל אשדוד (ב-1999), נשרה הקבוצה לליגה הלאומית בעקבות הפסד 1:0 להפועל תל אביב שחרץ את גורלה.

 

 


 

השחקנים של ניר קלינגר היו זקוקים לניצחון ולמעידה של הפועל חיפה במשחק מול מכבי נתניה במחזור ה-33 והאחרון בפלייאוף התחתון. הם נוצחו, החטיאו פנדל גורלי, סיימו את המשחק בעשרה שחקנים ובסיום נראו המראות המוכרים של שחקנים בוכים על כר הדשא. בעקבות ההפסד הם לא רק ירדו ליגה, אלאגם סיימו את העונה במקום האחרון, אחרי הפועל פתח תקווה.

 

ניר קלינגר מאוכזב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ניר קלינגר מאוכזב(צילום: אורן אהרוני)

מיקי סירושטיין מורחק (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מיקי סירושטיין מורחק(צילום: אורן אהרוני)

שחקני אשדוד מנסים לעכל את הכישלון (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
שחקני אשדוד מנסים לעכל את הכישלון(צילום: אורן אהרוני)
 

 

הקבוצה של ג'קי בן זקן הציגה יכולת גרועה לכל אורך משחקי הפלייאוף, בהם לא השיגו שום ניצחון (4 נקודות בלבד מ-21 אפשריות). הפעם היא ספגה מפנדל של שי אבוטבול בדקה ה-45. המגן מיקי סירושטיין הורחק במהלך שהוביל לפנדל כאשר הדף בידו מהקו כדור שבעט ישראל זגורי.

 

 

במחצית השניה ניסתה אשדוד להשוות, אבל לא הצליחה ואלכסנדר דוידוב החטיא פנדל אותו הדף תום אלמדון. גם שחקני הפועל תל אביב, שתעבור שינוי בפגרה, לא שיכנעו למרות שניצחו במשחקו האחרון של המאמן אלי כהן.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אור אינברום
צילום: אורן אהרוני
מומלצים