שתף קטע נבחר

בשלישי: ספ בלאטר ייפגש בישראל עם בנימין נתניהו

נשיא פיפ"א וראש הממשלה ישוחחו ביניהם על דרישתו של ג'יבריל רג'וב להשעות את ישראל מההתאחדות העולמית. בלאטר ירצה לשמוע כי לכדורגלנים הפלסטינאים תינתן האפשרות לנוע חופשי בין הגדה לעזה

נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, יגיע ביום שלישי לפגישה עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. בפגישה ייקחו חלק גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, והמנכ"ל רותם קמר. הרקע לפגישה הוא נסיונו של יו"ר ההתאחדות הפלסטינאית, ג'יבריל רג'וב, לדרוש את השעיית ישראל מפעילות בפיפ"א.

 

דרישה זו תובא לדיון והצבעה בקונגרס של הארגון ב־29 לחודש. בלאטר מבקש לשמוע מראש הממשלה בצורה מפורשת שלא יהיו הגבלות בתנועת הספורטאים הפלסטינאים מרצועת עזה לגדה ובחזרה, זאת במטרה לטרפד את הניסיון של רג'וב. למחרת (ד') ייפגש בלאטר עם רג'וב ובכירי הרשות הפלסטינאית.

 

בלאטר ונתניהו בפגישה הקודמת ביניהם (צילום: לע"מ, קובי גדעון) (צילום: לע
בלאטר ונתניהו בפגישה הקודמת ביניהם(צילום: לע"מ, קובי גדעון)

 

לדעת עיני, הפגישה בין ראש הממשלה לנשיא פיפ"א עשויה להיות משמעותית ויכולה להקל על ישראל בניסיונות לטרפד את ההצבעה. 

 

באיגוד השופטים תוהים: מדוע אדלר שובץ לגמר הגביע?

התמרמרות באיגוד השופטים על כך שלירן ליאני, השופט הבינלאומי מזה כ־10 שנים, לא מונה לשפוט את משחק הגמר בין הפועל ב"ש למכבי ת"א ואותו ינהל השופט זיו אדלר. י

 

יו"ר האיגוד בן ציון סלמן אמר אתמול: "זיו הוא שופט מבוגר יותר מליאני ונתן עונה מצויינת, הוא ראוי לשפוט את משחק הגמר. ליאני הוא שופט בינלאומי ובמסגרות האלה הוא שופט הרבה ואנחנו תומכים בו, לכן אין שום שאלה ובעתיד הוא ישפוט משחקי גמר".

 

בנושא אחר אמר יו"ר האיגוד כי: "הועדה המקצועית תגבש בישיבתה הבאה את רשימת השופטים אשר ינהלו בעונה הבאה את משחקי ליגת העל. ברור לכולם שלא תהיה חסינות לשופטים בינלאומיים, מי שלא יתקדם, ירד ליגה. צריכים לזכור כי הלחם והחמאה נמצאים בליגה שלנו. לא יהיו בתהליך הזה שום קומבינות, אני אישית יחד עם יריב טפר המנכ"ל נדאג לכך"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך אתר פיפ"א
ספ בלאטר
צילום: מתוך אתר פיפ"א
מומלצים