שתף קטע נבחר

ליברפול נפרדה מסטיבן ג'רארד בטקס מרגש

הקפטן הוותיק לבש את מדי המרסיסיידרס באנפילד בפעם האחרונה, וקריסטל פאלאס ניצחה 1:3. פאנצ'ן, זאהה ומאריי כבשו אחרי שער יתרון של ללאנה. לסטר נשארה בפרמייר ליג, 0:2 לטוטנהאם על האל, סאדיו מאנה מסאות'המפטון כבש שלושער תוך 2:56 דקות ב-1:6 על אסטון וילה

האוהדים האדומים נפרדו מהאליל. סטיבן ג'רארד ערך הערב (ש') את הופעתו האחרונה במשחק ביתי של ליברפול ונפרד מאצטדיון אנפילד דווקא עם הפסד. קריסטל פאלאס הגיעה למרסיסייד והרסה את החגיגה האדומה עם 1:3 על סטיבי ג'י וחבריו.

 

 

הקפטן הוותיק (34) והמסור, אשר היה שותף לזכייה בליגת האלופות ב-2005 ונחשב למנהיג הבלתי מעורער של קבוצתו, זכה לתשואות סוערות בעת שהוקראו דברים לכבודו לפני שריקת הפתיחה באנפילד. ביציעים הורכבה מוזאיקה עם הכיתוב "קפטן", אבל ג'רארד לא הצליח לכבוש במשחק הפרידה שלו מאנפילד.

 

חתן השמחה. סטיבן ג'רארד מגיע לאנפילד בפעם האחרונה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חתן השמחה. סטיבן ג'רארד מגיע לאנפילד בפעם האחרונה(צילום: AFP)

 

ג'רארד, שעלה לכר הדשא עם ילדיו, הגיב: "זה היה מאוד מרגש, פרידה שלא תיאמן. אני מאוד גאה ואלו היו 17 שנים שלעולם לא אשכח. הורס אותי שלא אשחק יותר מול האוהדים הנפלאים האלה. פחדתי מהיום הזה, מכיוון שמאוד אתגעגע". אוהדי ליברפול שרו "סטיבן ג'רארד הוא הקפטן שלנו, סטיבן הוא אדום" כשביציע נוגנו גם שירים אחרים לכבודו.

 

אוהדי ליברפול מריעים לג'רארד (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אוהדי ליברפול מריעים לג'רארד(צילום: רויטרס)

 

ליברפול עוד הובילה משער יתרון של אדם ללאנה בבעיטה לרשת מתוך הרחבה (26), אבל קריסל פאלאס השוותה עוד לפני המחצית משער של ג'ייסון פאנצ'ן בכדור חופשי (43). ווילפריד זאהה השלים את המהפך (60) וגלן מאריי הבטיח את הניצחון בתוספת הזמן (91).

 

המחווה של האוהדים לג'רארד (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
המחווה של האוהדים לג'רארד(צילום: Gettyimages)

המוזאיקה שהכינו בליברפול לג'רארד (צילום: EPA) (צילום: EPA)
המוזאיקה שהכינו בליברפול לג'רארד(צילום: EPA)


לסטר נשארה בפרמייר ליג

לסטר השלימה את מסע ההיחלצות המופלא שלה. השועלים, אשר לפני מספר חודשים נחשבו ליורדים בטוחים, הבטיחו את ההישארות לאחר שסיימו בתיקו 0:0 במגרשה של סנדרלנד.

 

ניוקאסל עדיין בסכנת ירידה לאחר שהפסידה 2:1 במגרשה של קווינס פארק ריינג'רס והיא מרוחקת שתי נקודות בלבד מהקו האדום. עמנואל רביירה כבש (24) למגפייס, אבל הלונדונים הצליחו להפוך את התוצאה בזכות מת'יו פיליפס (54) ולרוי פר (61).

 

רוברט הות' חוגג עם חבריו בלסטר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רוברט הות' חוגג עם חבריו בלסטר(צילום: רויטרס)

אריק לאמלה מטוטנהאם וטום הדלסטון מהאל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אריק לאמלה מטוטנהאם וטום הדלסטון מהאל(צילום: רויטרס)

מנג'ר האל סטיב ברוס מודאג (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מנג'ר האל סטיב ברוס מודאג(צילום: רויטרס)

 

האל מדורגת מתחת לקו האדום לאחר שהפסידה 2:0 לטוטנהאם, אשר מדורגת במקום השישי המוליך למוקדמות הליגה האירופית. הבלגי נאסר שאדלי (54) ודני רוז (61) הבקיעו לזכות התרנגולים. אברטון ניצחה 1:2 בחוץ את ווסטהאם משערים של לאון אוסמן (68) ורומלו לוקאקו (90), אשר מחקו יתרון של סטיוארט דאונינג (62). ברנלי וסטוק סיימו בתיקו 0:0.

 

 
מאנה כובש את אחד השערים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מאנה כובש את אחד השערים(צילום: רויטרס)

 

נשבר השיא לשלושער המהיר בפרמייר ליג

עונת הפרמייר-ליג מסתיימת בקרוב מאוד, ורגע לפני שהמסך יורד נשבר היום (ש') שיא מדהים. שחקנה של סאות'המפטון, סאדיו מאנה כבש שלושער בתוך 2:56 דקות, שיפור עצום לשיא הקודם של רובי פאולר במדי ליברפול מ-1994 שעמד 4:33 דקות.

 

מאנה רשם את ההישג המזהיר ב-1:6 של קבוצתו על אסטון וילה. הוא כבש את השער הראשון בדקה ה-13 ונהנה משני בישולים של שיין לונג בדקות 14 ו-16. לונג רשם משחק ענק בעצמו והוסיף צמד משלו בדקות 26 ו-38.

 

מאנה. שיא מטורף (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מאנה. שיא מטורף(צילום: gettyimages)

 

מאנה לא שכח גם לפרגן לחברים ובישל לגרציאנו פלה את השער השישי בדקה ה-81. כריסטיאן בנטקה כבש את השער היחיד של וילה שתצטרך להתעשת לפני גמר הגביע ב-31 במאי מול ארסנל.

 

שחקני נוריץ' חוגגים  (צילום: getty images) (צילום: getty images)
שחקני נוריץ' חוגגים (צילום: getty images)

 

פלייאוף על העליה: נוריץ' בגמר

נוריץ' עלתה לגמר בפלייאוף במאבקים על העלייה לפרמייר ליג לאחר שניצחה 1:3 בבית את איפסוויץ' (2:4 בסיכום שני המשחקים), אשר שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-49 בה הורחק כריסטוף ברה. ווזלי הולהאן כבש ראשון (50 בפנדל), טומי סמית' השווה כעבור עשר דקות, נתן ריימונד (64) וקמרון ג'רום (77) העניקו את הניצחון לקנריות.  


פורסם לראשונה 16/05/2015 16:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים