יום שני, 13.05.2024 שעה 13:56

גדיר: עוזב בית חם, סכנין תמיד תישאר בליבי

החלוץ, שלא ייכלל בסגל לעכו ב-20:30, נפרד: "הלכתי אחרי הלב והלב צדק". דורה, שרוצה ניצחון חמישי ברציפות, פנה לשחקנים: "סיימו את העונה בסטייל"

|
מוחמד גדיר:
מוחמד גדיר: "עוזב בית חם" (משה חרמון)

הפועל עכו מכינה הערב (שבת, 20:00) חגיגה לאוהדי הקבוצה במשחק מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל, וזאת לאחר שהבטיחה את הישארותה השבוע לאחר הניצחון 1:2 על מכבי נתניה.

הכניסה למשחק תהיה חופשית ובסיומו יתקיים הפנינג בו השחקנים יציינו את סיום העונה. במישור המקצועי שלומי דורה יעלה עם הרכב חסר מאד כאשר ברניסלב יובאנוביץ' יחסר בשל צהובים. גם אמיר אבו ניל ושניר משען פצועים ולא יהיו בסגל.

דורה, שהגיע באמצע העונה במקומו של אלון חרזי והצליח להשלים מסע הישרדות מופלא, יאפשר ללא מעט שחקני ספסל לקבל דקות משחק כולל לשאדי שעאבן וציון צמח, שחזר מפציעה והייתה לו תרומה במסע ההיחלצות. אמייה טגה יחזור להרכב כמו גם אליאור סיידר, שיאייש את החוד.

עכו נשארת ליגה!

דורה אמר לשחקנים באסיפת הקבוצה: "אנחנו רוצים לגמור את העונה בסטייל. אני לא חושב שיש כאן אחד בחדר כולל אני שהשיג בקריירה שלו חמישה ניצחונות רצופים. חרף העובדה שכבר נשארנו בליגה אנחנוו רוצים לסיים עם טעם טוב את העונה".

מיד עם סיום הליגה בעכו יתפנו למספר סוגיות כולל זהות המאמן בעונה הבאה. דורה הוא המועמד המוביל להמשיך, אבל בקבוצה עדיין מחכים לתשובות מהעירייה באשר לגודל התקציב כדי לסגור את הנושא סופית.

הרכב משוער: דודו גורש, אמייה טגה. מושיקו מישאלוף, אדי גוטליב, דניאל בורחל, יוסי דורה, שאדי שעאבן, ציון צמח, יאניס פאפדופולוס, אליאור סיידר ואחמד קאסום. 

גדיר: "אני עוזב בית חם, לעולם לא אשכח את בני סכנין"
אצל בני סכנין אווירת סוף העונה גם כן מרחפת מעל הקבוצה, וזאת לאחר שבמועדון הבטיחו  את המקום השביעי שישלשל לקופת הקבוצה סכום של 350 אלף שקל.

מוחמד גדיר שהצטיין העונה יזכה לחופש ובעצם יצא כבר לפגרה, כמוהו גם פיראס מוגרבי. החלוץ המושאל ממכבי חיפה פרסם הודעה בחשבון האינסטגרם שלו בה אמר: "אחרי שנתיים, אני יכול להגיד שאני עוזב בית חם, משפחה ענקית. תודה רבה לכל אחד ואחד בבני סכנין, מהאוהדים ועד לצוות המקצועי, השחקנים וההנהלה. תודה ענקית על שנתיים של אהבה, חום, רגעים קשים ורגעים יפים. לעולם לא אשכח את היום הראשון כשחתמתי בסכנין. זה נגמר תוך שתי דקות בחדר של חאלד דוכי. אמרתי לאנשים שאני הולך עם הלב והלב צדק. אמשיך לעקוב ותמיד תשארו בלב שלי".

בפן המקצועי, הבלם איגור יובאנוביץ' יחזור מהשעייה עקב צבירת צהובים ויפתח במרכז ההגנה יחד עם איעד חבשי שהצטיין מהרגע שהגיע לקבוצה. עטאא ג'אבר זכה למנוחה ולא ייכלל בסגל.

סוף עונה: סכנין מנצחת גם את הפועל

בחלק הקדמי יפתחו אסמעיל ריאן ומוחמד כליבאת, שניים מתוך ארבעה שחקנים מושאלים ממכבי חיפה שאמורים לדעת מה יעלה בגורלם ברגע שחיפה תודיע רשמית על מינויו של רוני לוי כמאמן. בסכנין מקווים שעד שבוע הבא ניתן יהיה לגשר על הפערים מול המאמן אלי כהן שזוכה להערכה גדולה בקרב חברי ההנהלה והאוהדים.

הרכב משוער: רן קדוש, מוחמד זבידאת, איגור יובאנוביץ', איעד חבשי, איהב שאמי, סגס תאמבי, חאמד גנאים, חאלד חלאילה, דיוגו קאצ'ובה, איסמעיל ריאן ומוחמד כליבאת.            

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */