שתף קטע נבחר

אשדוד פנתה לנתניה: "עזרו לנו להישאר"

במ.ס. אשדוד מתכוננים במרץ למשחק הגורלי מול הפועל ת"א (ש', 20:30) ויודעים שגם אם ינצחו את האדומים, הם עלולים למצוא את עצמם בליגה הלאומית. קלינגר: "עדיף שנשמור את הדיבורים למגרש"

בחלומות הגרועים ביותר שלה, מ.ס. אשדוד לא חלמה שהיא תגיע למחזור האחרון של העונה מהמקום שממנו יורדים ליגה. האקדמיה לצעירים שנבנתה אמורה הייתה להתחיל ולהניב תוצאות וירידה לליגה הלאומית עלולה לעכב את התהליך. בשבת (20:30, בלומפילד), תפגוש הקבוצה את הפועל תל-אביב בידיעה שגם ניצחון עלול שלא להספיק להבטיח את ההישארות בליגה. 

 

 

באימון הבוקר של אשדוד ניכר שהשחקנים והצוות המקצועי, ניר קלינגר ועוזרו גיא צרפתי, מנסים לשגר אווירה רגועה, וזר שהיה נקלע לאימון לא היה מרגיש במשהו יוצא דופן. אבל גם הם מודים שככל שתתקרב שעת המשחק, הלחץ יתגבר.

 

לא תלויים בעצמם. מ.ס. אשדוד. (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לא תלויים בעצמם. מ.ס. אשדוד.(צילום: עוז מועלם)

 

"תמיד יש לחץ, בכל מצב ובכל סיטואציה, אבל סיכומים נעשה בסוף", אמר קלינגר. "ישנתי טוב ואני מקווה שאמשיך לישון טוב. אין לי זמן להתעסק בחשבונות. יש קבוצה ואנחנו משתדלים לשמור על שפיות. אני חושב שהדבר המרכזי הוא להתרכז בעצמנו ולהתכונן מנטאלית לאיך מנצחים את הפועל ת"א. עדיף שנשמור את הדיבורים למגרש".

 

שוער הקבוצה והנבחרת, אופיר מרציאנו, הגדיר זאת כך: "מצפה לנו משחק חשוב שנצטרך להיות מרוכזים בו ולעשות הכל כדי לנצח. ברור שנרצה לדעת גם מה יקרה במשחק של הפועל חיפה, אבל נתרכז במשחק שלנו. הפועל ת"א זו יריבה לא פשוטה וקל זה לא יהיה".

 

אויפר מרציאנו באימון. הרבה יהיה על הכתפיים שלו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אויפר מרציאנו באימון. הרבה יהיה על הכתפיים שלו(צילום: עוז מועלם)

נתניה תעזור להם? שחקני אשדוד באימון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
נתניה תעזור להם? שחקני אשדוד באימון(צילום: עוז מועלם)

 

המגן עופר ורטה, עוד שחקן מפס הייצור של אשדוד, פנה לערן לוי ושחקני נתניה בבקשה שיעשו

הכל כדי לעזור להם. "אנחנו מבינים את חשיבות המשחק, ונעשה הכל כדי לנצח, בתקווה להישאר".

 

באשדוד מקווים שלמרות המצב הבעייתי עם האוהדים, יגיעו כמה מאות ביום שבת לעודד את הקבוצה. "אם ננצח

את המשחק, יש סיכוי טוב שנשאר בליגה", אמר גורם בכיר בקבוצה. "הבעיה הגדולה היא שלא ניצחנו כבר 14 משחקים ולא נראה שזה כל כך פשוט לנצח את הפועל בבלומפילד".

 

לראשונה מזה תקופה יעמוד לרשותו של קלינגר סגל שחקנים מלא - נטול פצועים ומורחקים. נראה שההתלבטות העיקרית של המאמן היא האם לפתוח עם חמישה שחקנים בהגנה או להוסיף שחקן בהתקפה לצידו של ניב זריהן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אשדוד באימון לקראת שבת
צילום: עוז מועלם
מומלצים