מרזל: “יש לי סחרחורת מהשבשבת של ליברמן. הוא בימין או בשמאל?”

ברוך מרזל על תיק המשפטים: יש לנו צפיות גדולות משקד ומקווים שהיא לא תיבהל, אבל אנחנו לא תמימים, היא לא תעז. ראש הממשלה לא ייתן לה לעשות דבר. לפחות שתצליח לעורר פולמוס ציבורי"
אריה ריבקינד
כ"ד אייר התשע"ה / 12.05.2015 23:17

ברוך מרזל מעריך כי שרת המשפטים המיועדת, ח”כ איילת שקד, לא תצליח להביא לשינוי המיוחל במערכת המשפט הנשלטת בידי השמאל.

בשיחה עם ערוץ 7, אמר מרזל: “תיק המשפטים הוא אולי התיק הכי חשוב היום, יותר ממשרד החוץ. יש לנו צפיות גדולות משקד ומקווים שהיא לא תיבהל, אבל אנחנו לא תמימים, היא לא תעז. ראש הממשלה לא ייתן לה לעשות דבר, היא לא תצליח להעביר אף חוק מהחוקים שהיא רוצה להעביר”.

מרזל אמר כי הוא מקווה שלכל הפחות שקד תקיים פולמוס שיעורר את עם ישראל: “הזמן של הממשלה הזאת הרי ממילא קצוב, לא יותר משנתיים, מה גם שברגע שיהיה גלגל רזרבי, המפלגה הראשונה שנתניהו יעיף זה ‘הבית היהודי’. לכן, במעט הזמן שיש לשקד במשרד המשפטים לפחות שתצליח לעורר פולמוס ציבורי”.

מרזל מייעץ לשקד לקרוא לסדר את אנשי הפרקליטות: “לתת הוראה כבר בשבוע הראשון שאף פרקליט, תובע או שופט לא מתבטאים בתקשורת בעניינים פוליטיים או אידיאולוגים. כמו כן היא צריכה להתחיל לחפש יועץ משפטי חדש לממשלה, ושלא שוב פעם הימין ימנה איש שמאל לתפקיד כי צריך להביא לכך שמערכת המשפט תשתנה”.

מרזל תוקף בשיחה עם ערוץ 7, גם את אביגדור ליברמן:”יש לי סחרחורת מהשבשבת האידיאולוגית שלו, האם הוא בימין או בשמאל? אני מקווה שזה סוף הקריירה שלו ושבוחריו ישלמו לו מה שמגיע לו והוא ייזרק מהפוליטיקה. את כל האנשים הטובים, את דודו רותם, שמיר ועוזי לנדאו הוא העיף ולקח אחרים במקומם, אני מקווה שבזה מסתיימת הקרירה שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן הוא רוסי שרוצה להראות את הרוסי שבו
    13/05/2015 20:46
    ישראל