שתף קטע נבחר

אנצ'לוטי: "הסוכן של בייל? עדיף שהיה שותק"

לפני הגומלין מול יובנטוס בחצי גמר ליגת האלופות (1:2 ליובה בראשון), מאמן ריאל מדריד התייחס לנציגו של הוולשי, שטען כי שחקני הבלאנקוס לא מוסרים לו: "אנשים מרשים לעצמם לדבר יותר מדי". על המשחק: "הסטטיסטיקה לרעתנו, אבל ננסה לעלות שוב לגמר". חאמס רודריגס: "מצפה לנו מבחן גדול"

האם ריאל מדריד תשמור על התואר בו זכתה בעונה שעברה? אלופת אירופה בסכנת הדחה מהצ'מפיונס לאחר שהפסידה בשבוע שעבר 2:1 ליובנטוס במשחק הראשון בחצי הגמר. מחר (ד') היא תארח את הגומלין.

 

 

המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר במסיבת עיתונאים: "אנחנו רגועים, מרוכזים ורוצים לעשות היסטוריה. זה רגע מאוד חשוב העונה, מכיוון שאנחנו מתקרבים למטרה שהצבנו לעצמנו. יש לנו מוטיבציה גבוהה ונעשה את הכל על מנת לנצח. הסטטיסטיקה לרעתנו, אבל ננסה לעלות לגמר פעם נוספת. מול ולנסיה הצגנו יכולת טובה, אבל ביצענו טעויות בתחילת המשחק. הפעם נצטרך להיות אינטנסיביים יותר, בוודאי בהשוואה למשחק הראשון באיטליה".

 

"המוטיבציה שלנו גבוהה". אנצ'לוטי עם כריסטיאנו רונאלדו (צילום: AP) (צילום: AP)
"המוטיבציה שלנו גבוהה". אנצ'לוטי עם כריסטיאנו רונאלדו(צילום: AP)

 

האיטלקי התייחס למצבו של קארים בנזמה המחלים מפציעה: "הוא כשיר במאה אחוז. הוא יכול לפתוח בהרכב וגם להשתלב במחצית השניה. אני לא יודע אם אעלה אותו ב-11, כי הוא לא שיחק הרבה זמן".

 

על השחקנים האחרים: "צ'יצ'אריטו הרננדס נותן לנו המון עומק בהתמודדות מול הגנות צפופות ובנזמה אינו החלוץ הטיפוסי, אלא שחקן שעושה את השחקנים שלידו טובים יותר. נציב את הקבוצה הטובה ביותר שאנחנו יכולים ובכלל, המשחק תלוי יותר ביכולת של שחקני ההגנה והקשרים מאשר של החלוצים".

 

גארת' בייל באימון ריאל מדריד (צילום: AP) (צילום: AP)
גארת' בייל באימון ריאל מדריד(צילום: AP)

 

אנצ'לוטי התייחס ליריבה: "אני לא חושב שיובה תשחק שונה מהרגיל, כי היתרון שלה מינימלי. זו קבוצה שהכדורגל שלה לא משתנה כשהיא מחליפה

מערך משני בלמים לשלושה. גם אנחנו לא נשנה את המשחק שלנו".

 

בתחילת השבוע העביר סוכנו של גארת' בייל, ג'ונתן ברנט, ביקורת על הנעשה במועדון וטען כי הוולשי לא מקבל מספיק מסירות. על כך אמר אנצ'לוטי: "עדיף שהוא היה סותם את הפה. הסוכן שלו לא היה אף פעם באימון ולא מכיר את היחסים של בייל עם החברים שלו לקבוצה. באמת שאני לא יודע מה הוא רצה להגיד, כי בייל מאושר אצלנו. בעונה שעברה הוא הציג יכולת טובה וכבש בגמרים, כך גם העונה ויש לו הזדמנויות נוספות לעשות זאת. אנחנו מרוצים ממנו, אבל בעולם הזה אנשים מרשים לעצמם לדבר יותר מדי ולפעמים הם טועים".

חאמס רודריגס על הבוז לקסיאס: "צריך לכבד אותו"

הקולומביאני של ריאל מדריד, חאמס רודריגס, אמר: "יובנטוס כבר הוכיחה שהיא קבוצה גדולה. הם בטח יסגרו מאחור וזה יהיה מבחן גדול עבורנו. נצטרך להניע מהר מאוד את הכדור על מנת למצוא מרווחים". על הסוכן של בייל: "גארת' שחקן טוב מאוד וכולנו אוהבים לשחק איתו. זו קבוצה וכולנו צריכים להישאר מאוחדים. לגבי מה שנאמר מחוץ למועדון, הרי שאין לנו שליטה על זה ואני לא מתכוון להגיד יותר מזה, כי אנחנו צריכים להתרכז במשימה".

 

 

"אנחנו אוהבים לשחק עם בייל". חאמס רודריגס (צילום: getty images) (צילום: getty images)
"אנחנו אוהבים לשחק עם בייל". חאמס רודריגס(צילום: getty images)

 

רודריגס התייחס לעימות בין איקר קסיאס לקהל במהלך התיקו 2:2 עם ולנסיה: "איקר הוא הקפטן, הוא זכה בהכול ואנשים צריכים לכבד אותו. כאשר שורקים בוז לאחד השחקנים אז שורקים לכל הקבוצה".

 

ארתורו וידאל ופטריס אברה באימון יובנטוס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ארתורו וידאל ופטריס אברה באימון יובנטוס(צילום: AFP)

 

קשר של יובנטוס, ארתורו וידאל: "זה יהיה חלום לשחק בגמר. אנחנו קבוצה חזקה ורוצים להמשיך הלאה. יהיה קשה מול ריאל מדריד באצטדיון שלה ונצטרך לשחק עם כל הלב. היה לנו קשה השנה, כי הגיע מאמן חדש ושחקנים התחלפו. שינינו את סגנון המשחק, אבל המטרה הייתה לזכות באליפות איטליה והשגנו אותה. היו לי רגעים קשים, אבל עכשיו אני בכושר ורוצה לעלות לגמר".

 

בלם יובה, אנדראה ברצאלי: "אם אנחנו רוצים לעלות לגמר נהיה חייבים להציג משחק גדול. אם נעשה את זה זה יהיה דבר גדול, כי מעט מאוד אנשים חשבו שנהיה עכשיו במקום בו אנחנו נמצאים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים