ח”כ שרון גל למרצ: “אתם פושעים” • ובמי ח”כ אורן חזן מתבייש? • צפו בסערה

סערה במליאת הכנסת לאחר שח"כים של מרצ הקריאו עדויות מתוך דו"ח 'שוברים שתיקה שרון גל הוצא מן האולם אחר שצעק: "חבורה של משת"פים" • אורן חזן הגיב: "אני בפרלמנט הפלסטיני?"
יוני גרין
כ"ג אייר התשע"ה / 12.05.2015 17:36

הכנסת ה-20 רק פתחה את המושב הראשון – וכבר המליאה סוערת: במסגרת נאומים בני דקה, בחרו היום חברי הכנסת של מרצ להקריא עדויות חיילים מתוך דו”ח של ארגון השמאל הקיצוני ‘שוברים שתיקה’ על מבצע ‘צוק איתן’.

ח”כ שרון גל מישראל ביתנו קרא בתגובה לעבר חברי הכנסת של מרצ: “חבורה של משת”פים, אתם פושעים, תתביישו לכם”. לאחר שנקרא לסדר שלוש פעמים, הוא הוצא מהמליאה.

ח”כ אורן חזן מהליכוד הגיב: “כשאני שומע את חברי הכנסת כאן, לפתע אני מתבלבל כאילו אני בפרלמנט של הרשות הפלשתינית. כשעמדנו פה ב-31 למרץ ואמרתי ‘מתחייב אני’ התכוונתי למדינת ישראל וגם לחיילי צה”ל.

“הזילות שבה אתם מרשים לעצמכם, כשאתם ישנים בשקט בלילה בזמן שהאחים שלנו מחרפים את נפשם למענכם – אני לא אעבור על זה בשתיקה. חברת הכנסת גלאון אני מתבייש בך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יגאל גרנות
    12/05/2015 23:45
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כמו שנראה הרב ה”צדיק” הזה כך נראים גם חסידיו ה”צדיקים”. מה הם חושבים לעצמם? הרי הוא הודה במעשים שלו והם אפילו לא היו לשם שמים אז כיצד מצדיק לעצמו “חסיד” של ה”רב” הזה את מעשיו של המורה ה”רוחני” שלו?